اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

‌رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی رودهن خبر داد:

نمایش 200 عنوان کتاب دفاع مقدس ‌در رودهن

خبرگزاری فارس: رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی رودهن از برپایی نمایشگاهی با 200 عنوان کتاب پیرامون دفاع مقدس در این شهر خبر داد.

نمایش 200 عنوان کتاب دفاع مقدس ‌در رودهن
مجید عبداللهی در حاشیه آیین خاکسپاری پیکر پاک و مطهر یک شهید جاویدالاثر در دانشگاه آزاد رودهن که با حضور جمع کثیری از مردم شهیدپرور این شهر و مسئولان شهرستان دماوند برگزار شد، در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران اظهار داشت: در شهر رودهن و به مناسبت هفته دفاع مقدس، نمایشگاهی با غرفه‏های متنوع برپا شده است.
وی ادامه داد: در این نمایشگاه، غرفه‏های متعددی شامل ادوات جنگی، کتب دفاع مقدس، نرم‏افزارهای مرتبط با این موضوع، اقلام فرهنگی و .... به معرض دید عموم گذاشته شد.
عبداللهی افزود: امیدواریم تا همه اهالی رودهن به ویژه قشر جوان با استقبال از این نمایشگاه درس‏های بزرگی از مکتب شهدا بیاموزند.
رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی رودهن شهدای جاویدالاثر را یادآوران روزهای پرحماسه هشت سال دفاع مقدس دانست.
وی تصریح کرد: شهدای جاویدالاثر تلاش‏ها، رشادت‏ها و از خودگذشتگی‏های غیور مردان و شیر زنانی را در اذهان متبلور می‏سازد که نام شهید را برای خود ضبط و ثبت کرده‏اند.
عبداللهی ادامه داد: همان فداکاری‏های دوران هشت سال دفاع مقدس بود که اینگونه مردم را به خود جذب کرده است.
رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی رودهن با تاکید بر لزوم انتقال مفاهیم دفاع مقدس به نسل جوان خاطرنشان کرد: نسل امروز ایران اسلامی از نزدیک با دفاع مقدس آشنا نیست.
وی تصریح کرد: بنابراین صحنه‏هایی از این دست می‏تواند چشمان نسل جوان را به حقایق دوران دفاع مقدس باز کند.
عبداللهی، آموزه‏های دینی را دلیل بزرگی شخصیت شهدا دانست و افزود: شخصیت والای شهدا برگرفته از آموزه‏های دینی، پیروی از ارزش‏های اسلامی و دستورات قرآنی است.
رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی رودهن تصریح کرد: شهدای گلگون‏کفن هشت سال دفاع مقدس با تبعیت از منویات امام راحل عظیم‏الشان (ره) در این مسیر الهی گام گذاشته و به تعالی دست یافتند.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول