اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با پایان رقابت 18 اسکواش‌باز برتر؛

صادقی قهرمان اسکواش جام رمضان قم شد

خبرگزاری فارس: نخستین دوره رقابت‌های اسکواش جام رمضان قهرمانی استان قم با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد.

صادقی قهرمان اسکواش جام رمضان قم شد
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، به همت هیئت اسکواش استان قم امسال برای نخستین بار در ماه مبارک رمضان رقابت‌های جام رمضان اسکواش با شرکت برترین‌های این رشته ورزشی از نقاط مختلف شهر و استان قم به انجام رسید.
در واقع این نخستین رقابت رسمی استانی بود که در سالن تازه تاسیس بین‌المللی اسکواش قم برگزار شد و طی آن چهره برتر این رشته ورزشی که پیش از این در رشته ورزشی اسکواش باز فعالیت می‌کردند، در قالب مسابقات جام رمضان با یکدیگر به رقابت پرداختند.
رقابت‌های اسکواش قهرمانی استان قم جام رمضان از سه شنبه شب گذشته با شرکت چهره‌های شاخص اسکواش قم آغا‌ز شد و نفراتی در آن حضور داشتند که بسیاری از آنها از استعدادهای آینده اسکواش قم به شمار می‌روند و از قضا عناوین برتر نیز به آنها رسید.
در طول سه شب برگزاری این مسابقات در سالن بین‌المللی اسکواش قم، اسکواش‌بازان شرکت کننده رقابت جذابی را به نمایش گذاشتند و این امیدواری نزد مسئولان هیئت اسکواش ایجاد شد که به زودی با تیمی قوی در رقابت‌های قهرمانی کشور نیز شرکت کنند.
با اینکه سالن بین‌المللی اسکواش قم در مجموعه ورزشی شهدای هفتم تیر قم جنب عوارضی اتوبان قم ـ تهران واقع شده است اما این دوری مسافت موجب نشد تا مسابقات اسکواش جام رمضان از حضور تماشاگران و علاقمندان به این رشته محروم شود.
بر‌اساس برنامه‌ریزی انجام شده توسط مسئولان برگزاری این مسابقات، در این دوره از رقابت‌ها از 18 اسکواش باز علاقمند ثبت نام به عمل آمد که حضور این تعداد اسکواش‌باز با توجه به نوپا بودن این رشته ورزشی در قم در نوع خود جالب توجه بود.
اسکواش‌‌بازان شرکت کننده در این دوره از مسابقات در جدول مقدماتی این دوره از پیکارها، بر‌اساس برنامه مشخص شده در نحوه برگزاری از سوی هیئت اسکواش، ابتدا در دو گروه مقدماتی با یکدیگر به رقابت پرداختند که در نهایت از هر گروه دو نفر برتر راهی مرحله نیمه نهایی شدند.
در جدول مقدماتی رقابت اسکواش‌بازان شرکت کننده به شکل دوره‌ای به انجام رسید تا در نهایت دو نفر از هر گروه به مرحله نیمه نهایی رقابت‌های اسکواش جام رمضان قهرمانی استان قم راه پیدا کند و سر انجام با برگزاری مسابقات مرحله نیمه نهایی این وحید صادقی از چهره‌های جوان این رشته ورزشی بود که موفق به کسب عنوان قهرمانی نخستین دوره پیکارهای اسکواش جام رمضان قهرمانی استان قم شد.
وحید صادقی که با فعالیت در رشته اسکواش باز توانایی‌های خود را در این رشته ورزشی نشان داده است پنجشنبه شب در حالی عنوان قهرمانی را کسب کرد که در جدال نهایی موفق به شکست علی طاهری شد و بدین ترتیب طاهری در جایگاه دوم ایستاد و محمد نویسی نیز سوم شد.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول