اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت اسکواش استان قم خبر داد:

مسابقات اسکواش جام رمضان در قم برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت اسکواش استان قم گفت: رقابت‌های جام رمضان اسکواش با شرکت برترین‌های این رشته ورزشی از سراسر نقاط استان از امشب در قم آغاز می‌شود.

مسابقات  اسکواش جام رمضان در قم برگزار می‌شود
محمد نویسی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، اظهار داشت: این برای نخستین بار است که بعد از افتتاح سالن بین المللی اسکواش، هیئت اسکواش استان قم میزبان یک دوره رقابت‌های رسمی اسکواش با عنوان جام رمضان می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: رقابت‌های اسکواش قهرمانی استان قم جام رمضان از امشب با شرکت چهره‌های شاخص اسکواش قم برگزار می‌شود و نفراتی در آن حضور دارند که بسیاری از آنها از استعدادهای آینده اسکواش قم محسوب می‌شوند.
دبیر هیئت اسکواش استان قم با اشاره به جدال مدعیان در سالن بین المللی اسکواش قم، بیان داشت: با پایان مهلت در نظر گرفته شده برای اسکواش بازان شرکت کننده، در نهایت اسکواش باز‌هایی در این دوره از رقابت‌ها حضورشان قطعی شده است و از امشب در سالن اختصاصی اسکواش قم واقع در مجموعه ورزشی شهدای هفتم تیر با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.
وی همچنین از رقابت 25 اسکواش‌باز برتر در جدول مقدماتی این دوره از پیکارها خبر داد و افزود: بر اساس برنامه مشخص شده در نحوه برگزاری این رقابت‌ها، ابتدا اسکواش‌بازان شرکت کننده در این دوره از مسابقات به صورت مقدماتی و در دو گروه دیدارهایی را برگزار می‌کنند که بازی‌ها به شکل دوره‌ای به انجام می‌رسد تا در نهایت دو نفر از هر گروه به مرحله نیمه نهایی رقابت‌های اسکواش جام رمضان قهرمانی استان قم راه پیدا کند.
نویسی خاطرنشان کرد: در این دوره از مسابقات چهره‌های مطرحی حضور دارند که در جدال با سایر اسکواش بازان شرکت کننده برای کسب عنوان قهرمانی تلاش می‌کنند، ضمن اینکه مسئولان هیئت و مربیان اسکواش استان قم نیز مسابقات را زیر نظر می‌گیرند.
وی در ادامه به برگزاری رقابت‌های اسکواش جایزه بزرگ قهرمانی کشور در قم اشاره کرد و بیان داشت: رقابت‌های اسکواش جایزه بزرگ قهرمانی کشور اردیبهشت ماه امسال با شرکت 66 اسکواش باز در سالن بین‌المللی اسکواش مجموعه ورزشی شهدای هفتم تیر قم برگزار شد.
دبیر هیئت اسکواش استان قم اضافه کرد: در حالی که جایزه هزار دلاری برای برترین‌های این مسابقات در نظر گرفته شده بود، اسکواش بازان شرکت‌کننده با یکدیگر رقابت‌هایی نزدیک و تماشایی را برگزار کردند تا اینکه نوید ملک ثابت پدیده این دوره از رقابت‌ها با کسب برتری برابر عضو تیم ملی اسکواش به مقام قهرمانی رسید.
وی عنوان داشت: نکته جالب توجه این است که نوید ملک ثابت در حالی به عنوان پدیده این دوره از رقابت‌ها عنوان قهرمانی را از آن خود کرد که در مرحله نیمه نهایی ابتدا کاپیتان تیم ملی یعنی علیرضا سنایی را مغلوب کرد و در مرحله نهایی نیز از سد برادر وی یعنی محمدحسین سنایی گذشت.
نویسی با بیان اینکه روز پایانی این مسابقات با افتتاح سالن بین المللی اسکواش قم همراه بود، یاد آور شد: در پایان این دوره از رقابـت‌ها با حضور محمدحسین موسی پور استاندار قم، علی بنایی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی، سلیمانی رئیس فدراسیون اسکواش و جهان بینی مدیرکل تربیت بدنی استان قم، این سالن افتتاح و از برترین‌ها تجلیل شد.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول