اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هادی سیاسی سپاه فارسان:

دفاع مقدس نمایش اقتدار ایرانیان بود

خبرگزاری فارس: یکی از هادیان سیاسی سپاه فارسان گفت: جنگ تحمیلی نمایش اقتدار و غیرت ایرانیان بود و دفاع ملت ما از شرف، آبرو و سرزمین اسلامی خود با هر ایدئولوژی که محاسبه شود مقدس به شمار می‌آید.

دفاع مقدس نمایش اقتدار ایرانیان بود
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حسین صالحی بعدازظهر امروز در نشست فرهنگی پایگاه بیت الزهرا(س) فارسان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و رشادت‌های رزمندگان اسلام، اظهار داشت: توانایی غلبه بر تهدیدها از نقاط مثبت و قوت نظام جمهوری اسلامی است.
وی افزود: نظام جمهوری اسلامی در این سی و دو سال، تهدیدهای فراوانی اعم از سیاسی، امنیتی، نظامی و تهدید اقتصادی داشته است که هدف همگی این تهدیدات، ساقط کردن انقلاب و عقب نگه‌داشتن ملت ما از پیشرفت و توسعه بوده است.
صالحی ادامه داد: امروز رسالت بسیجیان بیش از دوران دفاع مقدس است و باید با تبعیت از ولایت و پیروی از فرامین حضرت آیت‌الله خامنه‌ای نقاط حساس نظام را شناسایی و با افزایش بصیرت دینی و سیاسی در این تهدیدها که مصداق جنگ نرم است، جوانان و نوجوانان را به طرف کشتی صراط حق هدایت کنیم.
یکی از هادیان سیاسی سپاه فارسان با اشاره به ویژگی‌های جنگ نرم، گفت: مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن، تلاش و کوشش نخبگان و اندیشمندان جامعه و برنامه‌ریزی دقیق و علمی را می‌طلبد.
وی در ادامه خدامحوری را مشخصه اصلی دفاع مقدس کشور ما عنوان کرد و افزود: همین جنبه‌های الهی جنگ ما بود که سبب شد کشور ما در این جهاد پیروز شود.
صالحی خاطرنشان کرد: دفاع مقدس تنها دفاعی بود که بر محورهای مشخص و کاملا الهی قرار داشت و رزمندگان ما در این جنگ با اعتقاد خاص جنگیدند و به پیروزی رسیدند.
وی پیروزی ایران اسلامی در دوران هشت سال جنگ تحمیلی را نیز نتیجه مقاومت عاشورایی رزمندگان اسلام و مدیریت ولایی امام خمینی (ره) دانست و گفت: جوانان ما در هشت سال جنگ تحمیلی توانایی خود را به عرضه گذاشتند و در سال‌های پس از جنگ نیز با ورود به عرصه‌های علمی و فرهنگی و کسب افتخارات مختلف نشان دادند در تمام سنگرها فاتح و پیروز هستند.
این هادی سیاسی سپاه فارسان با اشاره به الگو گرفتن کشورهای مختلف دنیا در زمان کنونی از انقلاب ایران، انقلاب‌های اخیر را از نشانه‌های صدور نهضت حضرت روح‌الله خواند و افزود: نظام اسلامی زمینه حضور حضرت ولی عصر(عج) را از طریق آگاه‌سازی جوامع بشری و تشویق آنان برای روی آوردن به تفکر دینی فراهم می‌کند.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول