اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با اجرای طرح مفتاح‌الجنه در کهگیلویه و بویراحمد؛

کمک مالی مدیر بانک مسکن به مددجویان کهگیلویه و بویراحمدی

خبرگزاری فارس: مدیر امور شعب بانک مسکن کهگیلویه و بویراحمد با سرکشی از خانواده 10 مددجوی یاسوجی، به هر کدام یک میلیون ریال کمک مالی کرد.

کمک مالی مدیر بانک مسکن به مددجویان کهگیلویه و بویراحمدی
به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، در ادامه اجرای طرح حسنه مفتاح‌الجنه و دیدار با خانواده‌های محروم و نیازمند کهگیلویه و بویراحمد، مدیر امور شعب بانک مسکن این استان صبح امروز با حضور در منازل 10 خانواده مددجو از نزدیک با مشکلات آن‌ها آشنا شد.
سیدفرشید موسوی در حاشیه این دیدار به خبرنگار فارس در یاسوج گفت: افتخار شیعه این است که در مکتب آرمانی خود توجه به اخوت، محبت و نوع ‌دوستی با نگاهی انسانی آورده شده که لازم است همه رهروان واقعی این مکتب ادامه‌دهنده راه و سیره ائمه اطهار باشند.
مدیر امور شعب بانک مسکن کهگیلویه و بویراحمد افزود: هم‌نشینی و همنوایی با نیازمندان و مساکین در دین مبین اسلام تاکید فراوانی شده و این موضوع تا حد زیادی آلام و رنج‌های محرومین و فقرا را کاهش می‌دهد.
وی با تقدیر از کمیته امداد این استان به‌خاطر ترویج این سنت حسنه بیان داشت: این‌که مردم ببینند مسئولان در نظام مقدس اسلامی به فکر محرومین هستند و با آن‌ها مصاحبت و همنشینی دارند، موجب اعتماد آن‌ها به نظام و نزدیک شدن مردم به مسئولان می‌شود.
موسوی با اشاره به دیدگاه بنیان‌گذار جمهوری اسلامی در مورد محرومین، یادآور شد: حضرت امام (ره) همواره مردم و محرومان را ولی‌نعمتان و صاحبان این انقلاب می‌دانستند و تاکید داشتند که یک موی سر این کوخ نشینان و شهید داده‌ها بر همه کاخ‌ها و کاخ‌نشینان دنیا شرف و برتری دارد.
مدیر امور شعب بانک مسکن کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: اکنون نیز ما مسئولان باید با انگیزه بیشتر ادامه دهنده تفکر امام و اسلام باشیم و در حد امکان برای کاهش دردها و مشکلات محرومین و نیازمندان تلاش کنیم.
این مسئول بانکی در کهگیلویه و بویراحمد با بیان این‌‌که بانک مسکن برای تسهیل در امور مسکن و تسهیلات مددجویان، همکاری خوبی با کمیته امداد این استان داشته، خاطر نشان کرد:‌ این بانک آمادگی همکاری با طرح‌ها و برنامه‌های کمیته‌امداد را دارد.
مدیر شعب بانک مسکن در این بازدید از هزینه شخصی خود علاوه بر کمک یک میلیون ریالی به هر خانواده، لوازم‌التحریر و کتاب‌های دانش‌آموزان مددجوی این خانواده‌ها را خریداری و به ‌آن‌ها تحویل داده است.
طرح مفتاح‌الجنه، طرحی است که در سراسر کشور با محوریت کمیته امداد، مسئولان با حضور و سرکشی به خانواده‌های نیازمند با هزینه شخصی خود، برخی از مشکلات و نیازهای این خانواده‌ها را برطرف و تامین می‌کنند.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول