اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در راستای اجرای طرح‌های مسکن مهر صورت گرفت؛

اختصاص 27 هزار میلیارد ریال به بانک مسکن فارس

خبرگزاری فارس: مدیر شعب بانک مسکن استان فارس گفت: از سوی وزارت راه و شهرسازی تاکنون 415 هزار میلیارد ریال تسهیلات بانکی در قالب مسکن مهر در کشور اختصاص یافته که از این رقم 27 هزار و 245 میلیارد ریال به بانک مسکن استان فارس پرداخت شده است.

اختصاص 27 هزار میلیارد ریال به بانک مسکن فارس
‌به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، محسن امیری بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: 27 هزار و 245 میلیارد ریال اختصاص یافته به بانک مسکن فارس برای 150 هزار واحد مسکونی در قالب طرح مسکن مهر این استان بوده است.
امیری خاطرنشان کرد: 137 هزار و 17 واحد مسکونی برای دریافت 19 هزار و 779 میلیارد ریال تسهیلات به بانک مسکن معرفی شده که تاکنون 124هزار و 479 واحد با اعتباری بالغ بر 18 هزار و 598 میلیارد ریال تسهیلات منعقد شده و از این مبلغ 12 هزار و 208 میلیارد ریال معادل 6،65 درصد پرداخت شده است.
وی تصریح کرد: تاکنون 28 هزار و 294 واحد مسکونی در قالب طرح مسکن مهر خود مالکی به بانک‌ها معرفی شده که حدود 25 هزار و 350 واحد از تسهیلات بانکی استفاده کرده‌اند.
مدیر شعب بانک مسکن استان فارس اضافه کرد: در اجرای طرح مجتمع‌ساز فعال و انبوه‌ساز با بانک مسکن 280 طرح بزرگ مسکن در استان فارس اجرایی شده است.
امیری در مورد اجرای طرح مسکن مهر در منطقه لپویی گفت: با تمیهدات وزیر راه و شهرسازی، توجه ویژه‌ای به زیرساخت شهری فاضلاب و تخصیص اعتبار برای احداث واحدهای مسکونی در قالب طرح مسکن مهر شده است.
وی از نبود پیشرفت فیزیکی در اجرای طرح‌های بلندمرتبه مسکن مهر در قادرآباد فارس خبر داد و افزود: بسیاری از طرح‌های بزرگ در این زمینه دچار ریزش شده است.
مدیر شعب بانک مسکن فارس از رتبه نخست فارس بعد از استان تهران در مورد پرداخت تسهیلات و انعقاد قرارداد بین استان‌های کشور اشاره کرد و گفت: پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال 91 به دلیل اختصاص میزان تسهیلات بانکی به بانک مسکن استان‌های خراسان رضوی و اصفهان استان فارس در جایگاه سوم قرار می‌گیرد.
امیری مبلغ اختصاص یافته در طرح خودمالکی در شهرهای زیر 25 هزار نفر را 11هزار و 661 واحد و شهرهای بالای 25 هزار نفر را 12 هزار و 448 واحد و 3 هزار واحد دیگر در شهر صدرا برشمرد.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول