اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه باشت:

اجلاس بیداری اسلامی افتخاری بزرگ در کارنامه ایران است

خبرگزاری فارس: امام جمعه باشت با اشاره به برکات اجلاس بیداری اسلامی برای کشورمان گفت: اجلاس بیداری اسلامی افتخاری بزرگ در کارنامه ایران است.

اجلاس بیداری اسلامی افتخاری بزرگ در کارنامه ایران است
به گزارش خبرگزاری فارس از باشت، حجت‌الاسلام عبد‌الرحیم عبودی امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته باشت با اشاره به 31 شهریور آغاز هفته دفاع مقدس اظهار داشت: هشت سال دفاع مقدس یادآور ایثار و فداکاری جوانان این مرز و بوم در دفاع از میهن است.
امام جمعه باشت ابراز داشت: هشت سال دفاع مقدس یادآور مبارزه و مقاومت ملت ایران در برابر همه مستکبران عالم به خصوص رژیم بعث عراق است که در جنگ تحمیلی با حمایت کشورهای غربی به کشورمان حمله کرد.
عبودی عنوان کرد: آنچه در این هشت سال توانست ملت ایران را سربلند کرده تا این‌که با عزت در مقابل دنیا ایستادگی کند توپ و تانک و تجهیزات نظامی نبود، بلکه ایمان به خدا و تبعیت محض از رهبر کبیر انقلاب اسلامی بود.
امام جمعه باشت با بیان اینکه جنگ تحمیلی و هشت سال دفاع مقدس یک گنجینه تمام نشدنی از رشادت‌ها و سرفرازی‌هاست، ابراز داشت: لازم است رزمندگان اسلام و کسانی که در جنگ حضور داشتند نسل چهارم انقلاب و جوانان را با این دانشگاه بزرگ و این گنجینه تمام نشدنی آشنا کنند.
وی در بخش دیگری از سخنانش به رژه باشکوه نیروهای مسلح در 31 شهریور اشاره کرد و افزود: نیروهای مسلح کشور همیشه گوش به فرمان رهبر انقلاب و آماده دفاع از کشور هستند و کوچکترین دهن کجی دشمنان با پاسخ کوبنده آن‌ها همراه است.
خطیب جمعه باشت با اشاره به آغاز سال تحصیلی و بازگشایی مدارس از مسئولان آموزش و پرورش خواست طوری برنامه‌ریزی کنند که دانش‌آموزان بهره بیشتری ازعلم و ادب ببرند.
عبودی برگزاری جشن عاطفه‌ها را یادآور شد و از مردم نوع دوست خواست تا با شرکت در این جشن به یاری دانش‌آموزان نیازمند بشتابند.
امام جمعه باشت در جمع نمازگزاران این شهر به اجلاس اخیر بیداری اسلامی در تهران و پیامدهای آن اشاره کرد و اظهار داشت: این اجلاس با شرکت 700 اندیشمند مسلمان و غیر مسلمان از سراسر جهان با موضوع بیداری اسلامی برگزار شد.
وی خاطرنشان کرد: این اجلاس به دنیا نشان داد که محوریت بیداری اسلامی در کشورهای منطقه ایران است.
عبودی تصریح کرد: شرکت‌کنندگان در این اجلاس اذعان داشتند آن‌چه مردم دنیا را بیدار کرد انقلاب اسلامی بود و در واقع ایران محور بیداری اسلامی در منطقه است.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول