اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی‏فقیه در سپاه دماوند:

خون شهدا زمینه‏ساز بیداری اسلامی است

خبرگزاری فارس: نماینده ولی‏فقیه در سپاه پاسداران ناحیه دماوند گفت: خون شهدای این مرز و بوم زمینه‏ساز بیداری اسلامی برگرفته از انقلاب اسلامی ایران در منطقه است.

خون شهدا زمینه‏ساز بیداری اسلامی است
حجت‏الاسلام محمدعلی عارفی‏راد‌ در حاشیه آیین تشییع پیکر پاک و مطهر یک شهید جاویدالاثر در دماوند که با حضور مسئولان و جمع کثیری از مردم شهیدپرور دماوند برگزار شد، در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران اظهار کرد: شهدا در راستای دفاع از مبانی پاک اسلامی به ندای رهبر خود لبیک گفتند و با دشمن همیشه شکست خورده انقلاب به مبارزه پرداختند.
وی ادامه داد: نسل امروز نیز گوش به فرمان منویات مقام معظم رهبری آماده جهاد در راه دفاع از ارزش‏های والای انقلاب اسلامی هستند.
عارفی‏راد با اشاره به بیانات مقام عظما ولایت پیرامون دفاع مقدس خاطرنشان کرد: بر اساس گوشه‏هایی از فرمایشات گرانقدر مقام معظم رهبری، جنگ به پایان رسیده اما دفاع همچنان ادامه دارد.
نماینده ولی‏فقیه در سپاه پاسداران ناحیه دماوند تصریح کرد: شهدا در هشت سال دفاع مقدس همه هستی خود را نثار ارزش‏های انقلاب اسلامی کردند و از این رو، تاریخ این اختران تابناک آسمان ایثارگری را در قلب خود محفوظ خواهد داشت.
وی پیرامون حضور حداکثری جوانان در آیین تشییع پیکر پاک و مطهر شهید جاویدالاثر در دماوند گفت: رهبر معظم انقلاب در بخشی از بیاناتشان جوانان نسل امروز را قوی‏تر و شادتر از جوانان دیروز و حاضر در تمامی عرصه‏های انقلاب دانستند.
عارفی‏راد هجمه فرهنگی به نسل جوان را بی‏اثر دانست و افزود: امروز جهان استکبار خسته و دلمرده از وضع خود با تمام ابزارهای توسعه‌دهنده فسق و فجور نتوانسته است فرهنگ شهدای این مرز و بوم اسلامی را خدشه‏دار کند.
نماینده ولی‏فقیه در سپاه پاسداران ناحیه دماوند ادامه داد: در آینده‏ای نه چندان دور، جوانان جهان اسلام زمام امور را در دست خواهند گرفت.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول