اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل موسسه مهر بسیجیان استان بوشهر:

بیداری اسلامی محصول دفاع مقدس است

خبرگزاری فارس: مدیر کل موسسه مهر بسیجیان استان بوشهر گفت: بیداری اسلامی محصول دفاع مقدس است.

بیداری اسلامی محصول دفاع مقدس است
به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، عبدالرضا شاکر  در جمع بسیجیان استان بوشهر و کارکنان موسسه مالی و اعتباری مهر اظهار داشت: دفاع مقدس یکی از برگ‌های زرین انقلاب اسلامی است که یادآور رشادت و شجاعت و ازخودگذشتگی رزمندگان غیور ایران اسلامی است.
وی افزود: در ابتدای جنگ تحمیلی، دشمنان با همه امکانات و تجهیزات از رژیم صدام حمایت کردند و رزمندگان ایران اسلامی با دستان خالی و با سلاح ایمان و ایثار توانستند به روشنی بدرخشند و جهانیان را متحیر کنند.
مدیر کل موسسه مهر بسیجیان استان بوشهر خاطرنشان کرد: دفاع مقدس در واقع تابلوی زیبایی از ایمان و ایثار رزمندگان اسلام بود و محصول دفاع مقدس نیز امروز در قالب بیداری اسلامی نمایان شده است.
شاکر تصریح کرد: هشت سال دفاع مقدس یک چشمه امید و روزنه امیدی برای سایر کشورهای اسلامی است و امروز مردم مسلمان این کشورها پی برده‌اند که می‌توان با دستان خالی و با توکل بر خداوند در مقابل جهان تا بن دندان مسلح ایستاد و بیداری اسلامی موید این ادعاست.
وی در ادامه با بیان اینکه بسیج حاصل دفاع مقدس است اضافه کرد: بسیج و سپاه در دوران دفاع مقدس به خوبی خود را نشان دادند و در افتخارات دفاع مقدس بیشترین نقش را داشتند؛ بسیج به درستی ایثار و فداکاری و شهادت را معنا کرد و بسیجیان با عشق به ولایت و برای حفظ اسلام وارد عرصه‌های پرخطر جنگ شدند و در خط مقدم جبهه در برابر رژیم بعث ایستادند و امروز بسیار خوشحال هستیم که ایران اسلامی توانمندتر از گذشته در برابر تهاجمات دشمن برای حفظ تمامیت ارضی کشور ایستادگی می‌کند و هیچ کشوری توان مقابله با این نظام را ندارد.
شاکر گفت: باید افتخارات دفاع مقدس را به نسل امروز انتقال دهیم و باید با ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، جوانان را هوشیار و بیدار کنیم تا کشور در تمام دوران‌ها بیمه شود؛ امروز تمام بسیجیان با عشق به ولایت در برابر تمام تهدیدات ایستاده‌اند و به فضل خدا روز به روز شاهد اقتدار و عزت ایران اسلامی در سطح جهان خواهیم بود.
در این مراسم برنامه‌های متنوعی با موضوع دفاع مقدس اجرا شد و تعدادی از رزمندگان و بسیجیان نیز به بیان خاطرات خود از دوران حماسه و ایثار پرداختند.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول