اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان قزوین:

کشف 412 قطعه تجهیزات ماهواره‌ای در قزوین

خبرگزاری فارس: معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان قزوین از کشف 412 قطعه تجهیزات ماهواره‌ای در این استان خبر داد.

کشف 412 قطعه تجهیزات ماهواره‌ای در قزوین
سید حسن فخار امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین بیان کرد: مأموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی قزوین حین کنترل خودروهای عبوری در عوارضی قزوین ـ زنجان به یک دستگاه سواری سوناتا با دو سرنشین آقا و خانم مشکوک شده و دستور ایست صادر کردند.
وی ادامه داد: راننده خودرو با مشاهده پلیس اقدام به فرار کرد که پس از مدتی تعقیب و گریز با همکاری مأموران یگان امداد قزوین در عوارضی قزوین- کرج، خودرو متوقف شد.
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان قزوین اضافه کرد: در بازرسی از این خودرو تعداد 384 قطعه تجهیزات ماهواره‌ای شامل 300 دستگاه ال‌ان‌بی و 84 دستگاه رسیور کشف و هر دو سرنشین آن دستگیر شدند.
وی اعلام کرد: مأموران انتظامی شهرستان بوئین زهرا در اقدام دیگری با هماهنگی قضایی از چند منزل مسکونی در این شهرستان بازرسی کردند.
فخار عنوان کرد: مأموران در بازرسی از این منازل مسکونی 17 قطعه تجهیزات ماهواره‌ای شامل هفت صفحه دیش و 10 دستگاه ال‌ان‌بی کشف و ضبط کردند.
وی در ادامه با اشاره به کشف تجهیزات ماهواره‌ای از سه منزل مسکونی و یک دامداری در شهرستان تاکستان اظهار کرد: مأموران انتظامی تاکستان در بازرسی از دو منزل مسکونی، دو دستگاه دیش، یک دستگاه رسیور و دو دستگاه ال‌ان‌بی کشف و ضبط کردند.
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان قزوین یادآور شد: همچنین مأموران پلیس امنیت عمومی تاکستان در بازرسی از یک منزل مسکونی یک دستگاه دیش، یک رسیور و یک ال‌ان‌بی کشف و ضبط کردند.
وی تصریح کرد: مأموران انتظامی شهرستان تاکستان در پی اطلاع مردمی از یک دامداری نیز بازرسی کرده و یک دستگاه رسیور، یک دستگاه دیش و دو دستگاه ال‌ان‌بی کشف و ضبط کردند.
انتهای پیام/خ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول