اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور:

هدف شبکه‎های ماهواره‎ای خارج‎کردن دین از زندگی انسان‎هاست

خبرگزاری فارس: رئیس مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور گفت: شبکه‌های مختلف ماهواره‎ای و اینترنتی درصدد خارج کردن دین از زندگی انسان‌هاست.

هدف شبکه‎های ماهواره‎ای خارج‎کردن دین از زندگی انسان‎هاست
به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور، حجت‌الاسلام  ابوالفضل عامری، در آئین جشن فارغ‌التحصیلی طلاب حوزه علمیه اهل سنت سیدی کریم ایشان از توابع شهرستان گمیشان اظهار داشت: امروزه جهان اسلام شاهد تحولات عظیمی است که وحدت به عنوان یک عامل موثر نقش موثری در بیداری و هوشیاری مسلمانان دارد.
وی تصریح کرد: تاکنون هیچ جامعه‌ای در طول تاریخ نتوانسته با تفرقه و اختلاف به اصلاح امور سیاسی، فرهنگی، اقتصادی و علمی خود بپردازد، بنابراین مسلمانان باید با گرد آمدن در سایه وحدت اسلامی به تقویت و شکوفایی جوامع اسلامی بپردازند.
رئیس دفتر نماینده مقام معظم رهبری در امور اهل سنت استان‎های گلستان و گیلان با بیان اینکه دین اسلام تضمین‎کننده سعادت دنیوی و اخروی انسان‎هاست، گفت: انسان در زمینه‎های مختلف زندگی نیازمند هدایت و مراجعه به متخصص است و در زمینه مسائل دینی روحانیون و علما به عنوان متخصص نقش مهمی در تبلیغ و ترویج دین اسلام دارند.
حجت‎الاسلام عامری گفت: دشمن با ایجاد شبکه‎های مختلف ماهواره‎ای و اینترنتی درصدد خارج کردن دین از زندگی انسان‎هاست، اما این هدف آنان با وجود مبلغان واقعی، روز به روز در حال گسترش است و بیداری اسلامی در کشورهای مختلف نمونه بارز آن است.
وی از مقام معظم رهبری به عنوان عالمی فقیه و آگاه به مسائل نام برد و افزود: در عصر کنونی معظم‎له با تاسیس مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی و نزدیک کردن مذاهب مختلف اسلامی به یکدیگر به عنوان رهبر واقعی مسلمانان و دلسوز آنان در سطح جهان مطرح است.
حجت‎الاسلام عامری، با اشاره به تبلیغ و ترویج دین اسلام در هر موقعیت و مکان بیان کرد: پیامبر گرامی اسلام (ص) در جبهه‎های جنگ هم به تبلیغ دین مشغول بودند و به مجاهدین سپاه خود می‎فرمودند که باید به گونه‎ای عمل کنید که طرف مقابل دین را بفهمد.
رئیس مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور، خطاب به علما و روحانیون گفت: علما باید با تجهیز به دانش و فنون روز در راستای ترویج و تبلیغ دین مبین اسلام تلاش بیشتری کنند.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول