اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بهزیستی هرمزگان:

باید جلوی سوءاستفاده‌کنندگان از نام شهدا را گرفت

خبرگزاری فارس: مدیرکل بهزیستی هرمزگان گفت: برخی‌ها با سوءاستفاده از نام و جایگاه شهدا و ایثارگران در پی کسب موقعیت برای خود هستند که در راستای جلوگیری از وارد آمدن خسارات به جامعه باید جلوی این قبیل افراد را گرفت.

باید جلوی سوءاستفاده‌کنندگان از نام شهدا را گرفت
به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، عبداله بازیار پیش از ظهر امروز در نشستی با مدیرکل اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی که به اتفاق مسئولان اداره بهزیستی شهرستان بندرعباس برگزار شد، با اشاره به دفاع مقدس و دستاوردهای آن برای نظام اظهار داشت: اگر دلاورمردی‌ها و از خودگذشتگی‌ها رزمندگان نبود مطمئنا ایران اسلامی اقتدار کنونی خود را نداشت.
وی در همین راستا با بیان اینکه مردم ایران تا ابد باید پاسدار و قدردان خود شهدا و تلاش رزمندگان و ایثارگران باشند،‌ افزود: همچنین باید جلو سو استفاده برخی‌ها از جایگاه کنونی شهدا و رزمندگان در جامعه و دستگاه‌ها دولتی گرفته شود.
مدیرکل بهزیستی هرمزگان اضافه کرد: متاسفانه بعضا به نام رزمندگان، شهدا و ایثارگران اعمالی صورت می‌گیرد که علاوه بر سو استفاده از این جایگاه، شاهد وارد آمدن آسیب‌هایی به جامعه و بعضا بیت‌المال هم هستیم.
بازیار با بیان اینکه باید جلوی اینگونه افراد را که جز خودبینی و ریاکاری کاری ندارد را گرفت، ادامه داد: زرمندگان و ایثارگران واقعی هیچگاه برای مال دنیا نمی‌جنگند چراکه با خداوند معامله کرده‌اند.
وی در ادامه هفته دفاع مقدس را به ملت ایران تبریک گفت و بیان داشت: سازمان بهزیستی نیز به نوبه خود در این هفته برنامه‌‌های مربوطه را در حد توان برگزار می‌کند.
همچنین مدیرکل بهزیستی هرمزگان در ادامه با اشاره به طرح‌های مرتبط با اشتغال مددجویان و تشریح این طرح‌ها بیان داشت: بهزیستی به توانمندسازی منطقی و پایدار مددجویان تحت پوشش خود توجه ویژه‌ای دارد و از همین رو در دوره مدیریتی جدید به امور پیگیری ایجاد واحدهای صنعتی و اقتصادی پرداخته است.
این مسئول افزود: مطمئنا پرداخت غیر کارشناسی تسهیلات کوچک به مددجویان نمی‌تواند در میان مدت و دراز مدت مشکلات آنها را برطرف کند.
وی با اشاره به مشکلات مددجویان بیان کرد: مشاهده می‌شود که واگذاری تسهیلات مذکور نه تنها مشکلات مددجویان را برطرف نکرده است بلکه در بسیاری موارد از مسائل همانند تعویق، تاخیر و ناتوانی در بازپرداخت سررسیدها نیز به مشکلات مددجویان اضافه کرده است.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول