اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت‌المقدس کردستان:

شکست‌ناپذیری نظام اسلامی در دفاع مقدس اثبات شد

خبرگزاری فارس: مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت‌المقدس با اشاره به توانمندی نیروهای نظامی و امنیتی به ویژه سپاه پاسداران، گفت: اقتدار این نیروها مانع از تحقق اهداف و برنامه‌های دشمنان است و این شکست‌ناپذیری نظام اسلامی در دوران دفاع مقدس عینیت یافت.

شکست‌ناپذیری نظام اسلامی در دفاع مقدس اثبات شد
حجت‌الاسلام محسن حیدریان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج، اظهار داشت: نیروهای نظامی و انتظامی ما در دوران دفاع مقدس نشان دادند که با دست خالی اما با تکیه بر ایمان و روحیه ایثار و شهادت‌طلبی در برابر هر قدرتی می‌ایستند.
وی عنوان کرد: اکنون که با ارتقای سطح دانش و دستیابی به علم روز، افزایش چشمگیر توانمندی کشور به لحاظ دفاعی نیز حاصل شده است، هیچ توطئه‌ای کشور را تهدید نمی‌کند و برنامه‌های دشمنان علیه نظام اسلامی به سراب تبدیل خواهد شد.
به گفته مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت‌المقدس کردستان، تمامی دشمنان نظام اسلامی در قالب رژیم بعث جنگی نابرابر را به ایران اسلامی تحمیل کردند که پیروزی در برابر آن قدرت‌ها همه محاسبه‌های آنان را نقش برآب کرد.
حیدریان خاطرنشان کرد: علاوه بر آمادگی ارتش بعث، حمایت برخی از سران کشورهای عربی و حمایت‌های مادی، فکری و تجهیزاتی 32 کشور جهان نیز از صدام به منظور براندازی انقلاب اسلامی از پشتوانه‌های عراق در دوران دفاع مقدس بود که نیروهای رزمنده ایثارگر کشورمان با اتکا به خداوند و ولایت‌مداری آنان بر تمام این امتیازات دشمن غالب شد.
وی یادآور شد: رژیم بعث عراق به پشتوانه ابرقدرت‌های جهان و به ویژه آمریکا و انگلیس جنگی نابرابر را به بهانه قرارداد الجزایر به ملت ایران تحمیل کرد که از پشتوانه‌های اطلاعاتی شیاطین بزرگ و همچنین کشورهای مرتجع عربی نیز برخوردار بود.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت‌المقدس کردستان افزود: این کشورهای استکباری نه تنها صدام برای آنها اهمیت چندانی به لحاظ شخصیتی نداشت بلکه از جاه‌طلبی وی استفاده کردند و آن را به ابزاری برای رسیدن به مطامع شخصی خویش در منطقه و ایران تبدیل کرده بودند.
حیدریان خاطرنشان کرد: آنها از این موقعیت که سپاه تنها نیروی در حد اداره کننده داخلی بود و ارتش نیز به خاطر برخی از فرماندهان خودفروخته اوضاع سامانی نداشت، سوء استفاده کردند، اما غافل از اینکه ایران اسلامی از عقبه پایان ناپذیر مردمی با روحیه ایثارگری و فداکاری برخوردار است.
وی تصریح کرد: همین نیروی پایان ناپذیر با حضور در جبهه‌های نبرد چنان درسی به کشورهای ظالم دادند که هیچ وقت به مواردی نظیر تهدید نظامی و سخت علیه ایران فکر نکنند.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت‌المقدس کردستان در پایان به سه عامل مهم پیروزی ایران در جنگ تحمیلی هشت ساله اشاره کرد و رهبری‌های داهیانه امام راحل(ره)، باورها و اعتقادات دینی و نیروی مردم را از عوامل پیروزی ملت علیه رژیم بعث و کشورهای پشتیبان آن عنوان کرد.
انتهای پیام/ن20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول