اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه آران و بیدگل:

ارزش‌گرایی مهم‌ترین دستاورد دفاع مقدس است‌

خبرگزاری فارس: فرمانده ناحیه مقاومت سپاه آران و بیدگل گفت: مهم‌ترین و ارزشمندترین دستاورد در دفاع مقدس ارزش‌گرایی است.

ارزش‌گرایی مهم‌ترین دستاورد دفاع مقدس است‌
به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان سید‌مرتضی کسایی‌زادگان پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: نشان دادن چهره واقعی اسلام به جهانیان از اثرات حاکمیت ارزش‌گرایی است و‌ باید در حفظ آن کوشید زیرا در هر جامعه‌ای که روحیه دینی حاکم شود آن جامعه از گزند آسیب‌ها و انحرافات مصون می‌ماند.
وی با اشاره به اهمیت و نقش تفکر دینی در ایران اسلامی و همچنین سایر کشورهای جهان گفت: این نوع تفکر از چنان اهمیتی برخوردار است که نه تنها ترس و وحشت دشمن را در پی داشته بلکه به همگان می‌فهماند چنانچه در کشوری حکومت دینی مبتنی بر ارزش‌های اسلامی تشکیل شود قادر به مقاومت در برابر هرگونه توطئه و تهاجم است.
کسایی‌زادگان ادامه داد: دشمنان به دلیل آگاهی از این نوع تفکر و عدم توانایی برای ایستادن در برابر آن، راه‌های گوناگونی را تاکنون آزمایش کرده‌اند که در تمام آنان با شکست روبه‌رو شده‌اند لذا در زمان کنونی با جنگ نرم تلاش دارند تا روحیه دین‌مداری و دین‌خواهی را از جوانان دور کنند.
وی وجود ولی‌فقیه آگاه و هوشیار به مسایل مختلف دنیا را از یکی از مهم‌ترین عوامل حفظ کشور و نظام در برابر هجوم هجمه‌های مختلف دشمنان دانست و تصریح کرد: کشوری که از نعمت چنین حاکمیتی برخوردار باشد در برابر دشمنان سر فرود نمی‌آورد و تمام توطئه‌ها و نقشه‌های آنان را از سر می‌گذراند.
کسایی‌زادگان پیروزی ایران اسلامی در دوران هشت سال جنگ تحمیلی را نیز نتیجه مقاومت عاشورایی رزمندگان اسلام و مدیریت ولایی امام خمینی (ره) دانست و گفت: جوانان ما در هشت سال جنگ تحمیلی توانایی خود را به عرضه گذاشتند و در سال‌های پس از جنگ نیز با ورود به عرصه‌های علمی و فرهنگی و کسب افتخارات مختلف نشان دادند در تمام سنگرها فاتح و پیروز هستند.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه آران وبیدگل، با اشاره به الگو گرفتن کشورهای مختلف دنیا در زمان کنونی از انقلاب ایران، انقلاب‌های اخیر را از نشانه‌های صدور نهضت حضرت روح‌الله خواند و افزود: نظام اسلامی زمینه حضور حضرت ولی عصر(عج) را از طریق آگاه‌سازی جوامع بشری و تشویق آنان برای روی آوردن به تفکر دینی فراهم می‌کند.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول