اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه آبپخش خبر داد:

برگزاری بیش از 75 ویژه برنامه دفاع مقدس در آبپخش

خبرگزاری فارس: امام جمعه آبپخش از برگزاری بیش از 75 ویژه برنامه دفاع مقدس در آبپخش خبر داد.

برگزاری بیش از 75 ویژه برنامه دفاع مقدس در آبپخش
به گزارش خبرگزاری فارس از آبپخش، حجت‌الاسلام خداداد رضائی در نشست با مسئولان بخش آبپخش اظهار داشت: آیت الله دشتی نجفی از افتخارات استان دارالمومنین بوشهر و ایران اسلامی در حوزه علمیه قم و حوزه نجف بوده‌اند و فقدان ایشان خسارتی جبران ناپذیر برای جامعه اسلامی محسوب می‌شود.
امام جمعه آبپخش با تبریک فرا رسیدن هفته دفاع مقدس یادآور شد: هفته دفاع مقدس یادآور ایثارگری‌ها و ازخودگذشتگی‌ها و رشادت‌های مردم مومن و ایران اسلامی در 8 سال دفاع مقدس است و باید تلاش خود را برای ادامه راه شهدا و ایثارگران به کار گیریم.
وی افزود: همگی ما نسبت به دفاع مقدس یک وظیفه سنگین بر دوش داریم و باید ایثارگری و ازخودگذشتگی رزمندگان، جانبازان و شهدا را در هشت سال دفاع مقدس به منصه ظهور گذاشته و به نسل‌های جدید و آینده معرفی کنیم.
رضائی خاطرنشان ساخت: یکی از مقدساتی که در سال‌های اخیر توسط دشمنان انقلاب اسلامی مورد هجمه قرار گرفته است دفاع رزمندگان ایرانی در 8 سال دفاع مقدس است و با عناوین مختلف سعی در کم‌رنگ جلوه دادن این مهم دارند.
این مسئول بیان داشت: تبیین واقعیات دفاع مقدس به صورت مستدل در این برهه از زمان که شاهد تهاجم دشمنان به این ارزش‌ها هستیم وظیفه ماست.
امام جمعه آبپخش اضافه کرد: در دوران جنگ تحمیلی ما آغاز کننده جنگ نبودیم و تنها در برابر حملات دشمنان برای دفاع از کیان اسلامی ایستادگی کردیم و قطعنامه 598 خود اثباتی بر این مدعاست که ما در این جنگ مهاجم نبوده‌ایم.
رضائی تصریح کرد: ما این دفاع را مقدس می‌گوییم، زیرا شعار رهبر کبیر انقلاب و امت ما در دوران 8 سال دفاع مقدس بود و کشور ما در برابر دنیای کفر ایستادگی کرد.
وی تاکید کرد: در 8 سال ایستادگی مقابل دنیای کفر و استکبار با دفاع جانانه امت سلحشور و همیشه در صحنه ایران اسلامی از بیش از 33 کشور اسیر گرفتیم.
رضائی گفت: دفاع مقدس دفاع از ارزش‌ها و آرمان‌های دینی و اسلامی بود نه مرزهای جغرافیایی و باید تمام تلاش خود را به کار گیریم تا ادامه دهنده راه شهدای گرانقدر و والامقام باشیم.
امام جمعه آبپخش از برگزاری بیش از 75 ویژه برنامه دفاع مقدس در آبپخش خبر داد و اذعان داشت: مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس توسط تمام ادارات و نهادها و مدارس برگزار خواهد شد و انتظار داریم شاهد حضور و مشارکت همه اقشار در این برنامه باشیم.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول