اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی

محمدجانی در نطق میان دستور:

کدام قانون اجازه سرپیچی از دستورات ولایت فقیه را به مدعیان قانون میدهد

خبرگزاری فارس: نماینده مردم آباده در مجلس شورای اسلامی گفت: عده‌ای به نام ولایت بر سر کار آمدند و امروز صحبت از قانون می‌کنند؛ نمی‌دانم کدام قانون اجازه سرپیچی از دستورات ولایت مطلقه فقیه را به این عده می‌دهد.

کدام قانون اجازه سرپیچی از دستورات ولایت فقیه را به مدعیان قانون میدهد
به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، داود محمد‌جانی نماینده مردم آباده در مجلس شورای اسلامی امروز چهارشنبه طی نطق میان دستور در صحن علنی مجلس ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس و ایثارگران این عرصه اظهار داشت: لازم می‌دانم از ملت ایران به خاطر حضور همیشگی در صحنه‌های مختلف در دفاع از انقلاب اسلامی تشکر و سپاسگزارش کنم و بر این انسان‌های فهمی و آینده‌نگر آفرین بگویم.

وی به بیداری کشورهای اسلامی اشاره کرد و افزود: بیداری کشورهای منطقه مرهون ایثارگری و ایستادگی ملت عزیز ایران بوده و پایداری ملت ایران بیداری ملت‌ها را به ارمغان آورده است.

نماینده مردم آباده ادامه داد: ملت ایران با وحدت و یکپارچگی حماسه پیروزی را رقم زده‌اند که جا دارد این مسئله را به ملت تبریک بگوییم.

محمد‌جانی خطاب به ملت‌های منطقه گفت‌ که سخنان حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی را سرلوحه همه حرکت‌ها و برنامه‌ریزی‌های خود در جهت تشکیل حکومت اسلامی ‌قرار دهند چرا‌که قطعا استکبار و نظام سلطه در کمین ربودن ثمره این همه تلاش، فداکاری و شهادت‌طلبی شماست.

نماینده مردم آباده اظهار داشت: مسلمانان منطقه باید با حضور مدبرانه خود دشمنان اسلام را ناکام بگذارند.

وی خاطرنشان کرد: ملت ایران در ادوار مختلف تاریخ کشور در امتحانات مختلفی شرکت کردند و در از آنها پیروز و سربلند بیرون آمدند که از جمله آنها می‌توان به جنگ تحمیلی و توطئه‌های پی در پی دشمن و فتنه 88 اشاره کرد.

محمد‌جانی گفت: ملت ایران امروز در امتحانی دیگر یعنی مقابله با منحرفین قرار گرفت و مسلما سکان‌دار انقلاب اسلامی با همراهی ملت ایران توطئه جدید را خنثی خواهد کرد.

وی اظهار داشت: منحرفین بدانند که خون ارزشمند شهدا انقلاب اسلامی را بیمه کرده است و منحرفین کج‌فهم در دل ملت هیچ جایگاهی ندارند و از صف انقلابیون مانند دیگران کنار زده خواهند شد.

نماینده مردم آباده خاطرنشان کرد: جای تعجب دارد که عده‌ای به نام ولایت بر سر کار آمدند و امروز صحبت از قانون می‌کنند؛ قانون و شرع مقدس اعتقاد به ولایت مطلقه فقیه را امر می‌کند و در نظام اسلامی هم ولایت برای قانون است، نمی‌دانم کدام قانون اجازه سرپیچی از دستورات ولایت مطلقه فقیه را به این عده می‌دهد.

محمدجانی گفت: همه باید بدانیم تا زمانی که تحت امر ولایت باشیم، مشروعیت داریم‌ اما اگر از خط ولایت فاصله گرفتیم، مشروعیت خویش را از دست خواهیم داد.

وی در بخش پایانی سخنان خود به مسائل و مشکلات حوزه انتخابیه‌اش اشاره کرد و از مسئولین اجرای کشور خواست که در جهت حل این مشکلات اقدامات لازم را انجام دهند.
انتهای پیام/
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول