اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار خرم‌دره تاکید کرد:

لزوم انتقال ناگفته‌های دفاع مقدس به نسل جوان

خبرگزاری فارس: معاون فرماندار شهرستان خرم‌دره گفت: با تلاش و جدیت مسئولان امر، ناگفته‌های جنگ به صورت قابل فهم برای نسل امروز مد نظر قرار بگیرد.

لزوم انتقال ناگفته‌های دفاع مقدس به نسل جوان
مرتضی بنیادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرم‌دره با بیان اینکه ایران اسلامی هر آنچه که امروز در زمینه‌های مختلف سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و سیاسی دارد مرهون و مدیون دفاع هشت ساله مقدس است، اظهار داشت: چرا که در آن ایام اقتدار و عزت ایران اسلامی تثبیت و این مقدمه و سر آغاز پیشرفت‌ها و ترقی‌های بعدی را موجب شد.
وی ضمن قدردانی از تلاش‌های صورت گرفته در راستای انتقال اهداف و نتایج جنگ به نسل جوان امروز ابراز داشت: کارهای بسیار زیادی در این راستا صورت گرفته ولی با توجه به اینکه جنگ تحمیلی دارای ابعاد و گستره خیلی زیادی بوده و یک جنگ تمام عیار در برابر قدرت‌های زورگو و مستبد بوده است، تاکنون همه جانبه به این مهم پرداخته نشده است.
معاون فرماندار شهرستان خرم‌دره افزود: اگر چه کارهایی انجام گرفته ولی حق مطلب ادا نشده است که امیدوار هستیم با تلاش و جدیت مسئولان امر در عرصه‌های فرهنگی و اجتماعی، ناگفته‌های جنگ به صورت قابل فهم برای نسل امروز مدنظر قرار بگیرد.
وی در ادامه با اشاره به نقش جوانان در جبهه‌های حق علیه باطل خاطرنشان کرد: آنچه که مسلم است جنگ توسط همین جوانان دیروز و پدران و مادران نسل امروز اداره شد و آنان با لبیک به ندای رهبر کبیر انقلاب امام خمینی (ره) و با نثار جان و مال خود در عرصه‌های مختلف جنگ مشارکت کردند.
بنیادی تصریح کرد: امیدوار هستیم که نسل امروز با تاسی از جانبازی‌ها، رشادت‌ها و دلیری‌های پدران و مادران خود که نسل دیروز انقلاب را تشکیل دادند، در حراست و پاسدار از ارزش‌هایی که با نثار خون هزاران شهید به دست آمده نهایت سعی و تلاش خود را به کار بگیرند.
وی به هوشیاری و زمان‌شناسی جوانان در فتنه‌های اخیر کشور اشاره و اضافه کرد: جوانان غیور و ولایت‌مدار ایران اسلامی در فتنه‌های اخیر با تمام قدرت از ولایت مطلقه ‌فقیه و ارزش‌های ناب اسلامی دفاع کردند و این مهم جواب بسیار کوبنده‌ برای کسانی بود که خواب‌های نادرستی برای ایشان دیده بودند.
معاون فرماندار خرم‌دره افزود: توطئه‌های دشمنان در فتنه‌های اخیر با رهبری مدبرانه و حکیمانه مقام معظم رهبری نقش بر آب شد و این گواه آن است که جوانان و نسل امروز سراپا گوش به فرمان ولی امر مسلمین هستند تا از کیان این مرز و بوم با چنگ و دندان محافظت کنند.
وی در ادامه با اشاره به توطئه‌های دشمنان علیه نظام جمهوری اسلامی ایران اضافه کرد: انگیزه و هدف دشمن همواره دشمنی است و از راه‌های گوناگون دشمنی خود را نشان می‌دهد که با الطاف الهی و امدادهای غیبی امام زمان (عج) و رهبری هوشمندانه مقام معظم رهبری همه توطئه‌های دشمن در زمینه‌های گوناگون نظامی، فرهنگی و سیاسی نقش بر آب شده است.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول