اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت زنجان:

رزمندگان بهترین انتقال دهندگان ارزش‌های جنگ هستند

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت زنجان گفت: رزمندگان دوران دفاع مقدس بهترین انتقال دهندگان ارزش‌های دفاع مقدس هستند.

رزمندگان بهترین انتقال دهندگان ارزش‌های جنگ هستند
حجت‌الاسلام منصور فرجی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: رزمندگان دوران دفاع مقدس بهترین انتقال دهندگان ارزش‌های دفاع مقدس به جامعه هستند که متاسفانه از این گنجینه‌های عظیم معنوی استفاده نشده است.
وی با بیان اینکه تنها با گذشت چندین سال دیگر از نعمت وجود رزمندگان بی‌بهره می‌شویم، یاد آورشد: باید از این فرصت حضور رزمندگان در جامعه برای تبیین ارزش‌های دوران دفاع مقدس بهره جسته و خاطرات فرماندهان، رزمندگان و ایثارگران را جمع‌آوری کرده و در اختیار نسل‌های آینده کشور گذاشت.
امام جمعه موقت زنجان تصریح کرد: رزمندگان و یادگاران هشت سال دفاع مقدس می‌توانند با حضور در مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس و همراهی با کاروان‌های راهیان نور این نسل جوان را با ارزش‌های این دوران آشنا کنند.
وی با بیان اینکه تنها کسانی که در دوران دفاع مقدس حضور داشتند می‌توانند خاطرات ان دوران را به نسل‌های آینده جامعه انتقال دهند، افزود: راویان کاروان‌های راهیان نور در برخی موارد به دلیل عدم حضور در جنگ در گفتن واقعیت‌های آن دوران ضعف‌هایی دارند که باید با حضور فرماندهان جنگ این ضعف‌ها برطرف شود.
حجت‌الاسلام فرجی بیان کرد: نسل جنگ هنوز در جامعه وجود دارد و باید از این نعمت عظیم که دارای چندین هزار سال خاطره از معنویت خود هستند بهره جسته و با ضبط و ثبت خاطرات آنان، جانبازی‌ها و ایثارگری‌های آنان در عملیات‌های مختلف برای تربیت نسل جوان استفاده کرد.
وی گفت: باید صدا و سیما از فرصت‌های موجود استفاده کرده و خاطرات رزمندگان دوران دفاع مقدس را ضبط و ثبت کنند.
امام جمعه موقت زنجان یادآور شد: رزمندگان دوران دفاع مقدس جوانانی بودند که تنها در زمان جنگ آموزش‌های لازم برای حضور در جنگ را فرا گرفته و در این صحنه عظیم امتحان الهی به فرمان مقام عظمای ولایت شرکت کردند پس ضروری است از جوانان دیروز که پا در رکاب ولایت به میدان جنگ گام گذاشته و رشد یافته و به درجه رفیع شهادت رسیدند برای انتقال ارزش‌های این دوران استفاده شود.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه هر ملتی که با دولت و شعارهای آن موافق باشد آن دولت بهره‌مند حکومت مطلوب است، افزود: خیزش‌های صورت گرفته در منطقه به دلیل عدم حمایت ملت از دولت صورت گرفته و پیروزی قطعی با ملت‌های منطقه است.
حجت‌الاسلام فرجی مقاومت مردم ایران در هشت سال دوران دفاع مقدس را الگویی برای همه مردم آزاد جهان عنوان کرد و گفت: ملت‌های منطقه با تاسی از انقلاب اسلامی در مقابل استبداد گران ایستاده و به سوی پیروزی گام بر می‌دارند.
وی با اشاره به اجرای قانون هدفمند سازی یارانه‌ها در کشور خاطرنشان کرد: برای اجرای این قانون 9 مولفه از اقتصاد کشور حذف شد و مردم به دلیل همان حمایت دیروز بدون بروز هیچ مشکلی این قانون را پذیرفته وبه دولت در اجرای آن کمک کردند در حالیکه در کشورهای دیگر به دلیل عدم حمایت مردم از دولت‌ها، تنها با حذف یک مولفه شورش‌های مردمی شکل می‌گیرد.
امام جمعه موقت زنجان ملت ایران را همگام با سیاست‌های دولت عنوان کرد و یادآور شد: کشور ایران الگویی برای همه کشورهای جهان است که مردم منطقه با درک این موضوع مقاومت‌های مردم ایران را الگویی برای بهبودی روند سیاست کشور خود انتخاب کرده‌اند.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول