اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شوش:

دفاع مقدس تابلوی غیرت ایران اسلامی است

خبرگزاری فارس: امام جمعه شوش گفت: دفاع مقدس تابلوی غیرت و شرف ایران اسلامی است و باید تلاش کرد تا این روزها گرامی داشته شود.

دفاع مقدس تابلوی غیرت ایران اسلامی است
به گزارش خبرگزاری فارس از شوش، حجت‌الاسلام سید محمد امام ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شوش اظهار داشت: دوران دفاع مقدس نماد و تابلو غیرت، شجاعت، وحدت و پایبندی ملت ایران به راه امام و ولایت و ارزش‌های دینی است.
وی با اشاره به اینکه هفته دفاع مقدس باید به بهترین وجه ممکن گرامی داشته شود، بیان کرد: هفته دفاع مقدس زمانی است که باید در عرصه فرهنگی برای شناخت بیشتر انقلاب اسلامی و رشادت‌های رزمندگان در جبهه های شهت سال دفاع مقدس تلاش کرد.
وی با اشاره به سفر و سخنرانی رئیس جمهور در شورای سازمان ملل متحد افزود: احمدی نژاد با ارائه گزارش دقیق در شصت و ششمین نشست سازمان ملل، مدیریت مستکبران به سرکردگی آمریکا را زیر سئوال برد و مظلومان جهان را امیدوار کرد.
 وی همچنین با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در نخستین اجلاس بیداری اسلامی،  تصریح کرد: معظم له در این اجلاس بر توجه به هویت قیام‌ها، مردمی بودن و اسلامی بودن آن‌ها و داشتن روحیه استکبار ستیزی مردم و نیز در مورد خطرات و آسیب‌هایی که انقلاب مردم کشورهای اسلامی را تهدید می‌کند،تاکید کردند.
وی افزود: در طول هشت سال دفاع مقدس عزت، عظمت و شجاعت ملت ایران برای دنیا به نمایش درآمد و اکنون نیز اقتدار و این همه پیشرفت در مسایل مختلف علمی و هسته ای از برکات آن دوران است.
امام گفت: در دوران دفاع مقدس رزمندگان اسلام در قالب نیروهای سپاهی، ارتشی، بسیجی و مردمی، ضرب شستی به دنیا نشان دادند تا از یاد آنها نرود.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول