اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه آستارا:

مدیریت امام (ره) در دفاع مقدس جهانی بود

خبرگزاری فارس: مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه آستارا گفت: امام راحل در دوران دفاع مقدس مدیریتی بی‌نظیر و جهانی داشتند.

مدیریت امام (ره) در دفاع مقدس جهانی بود
به گزارش خبرگزاری فارس از آستارا، حجت‌الاسلام یحیی عبادیان ظهر امروز در جمع نمازگزاران این شهر اظهار داشت: خروجی رشادت‌های رزمندگان اسلام در دفاع مقدس صدور انقلاب به تمام دنیا بود که کسی باور نمی‌کرد انقلاب اسلامی جهانی شود ولی امام راحل بارها تاکید داشتند که انقلاب ما انفجار نور بود و همین جمله مهر تاییدی بر جهانی بودن انقلاب ماست.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه آستارا مدیریت امام راحل در جنگ تحمیلی را مدیریتی بی‌نظیر و جهانی خواند و افزود: با توجه به مشکلات داخلی و خارجی امام راحل هشت سال جنگ تحمیلی را مدیریت کردند و انقلاب و دفاع مقدس را در تاریخ جهان مانند نگینی درخشان معرفی کردند.
وی با تاکید بر اینکه شرق و غرب در حمایت از صدام بعثی و خونخوار سعی داشت تا انقلاب نوپای اسلامی را از پای درآورد گفت: رزمندگان اسلام چنان در مقابل توطئه دشمنان قسم خورده نظام و انقلاب ایستادند که دنیا مبهوت رشادت‌ها و ایثارگری‌های ملت ایران اسلامی شد.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه آستارا دفاع مقدس را دفاع خالصانه عنوان کرد و بیان داشت: رزمندگان هشت سال دفاع مقدس چنان از اعتقاد بالایی برخوردار بودند و تابع محض رهبری و ولایت فقیه بودند که جانانه و با خلوص نیت به دلیل دفاع از کیان وطن و نظام به پیشواز دشمن می‌رفتند.
وی قیام مظلومان جهان علیه ظالمان را نشات گرفته از انقلاب و دفاع مقدس دانست و خاطرنشان کرد: حیات راستین یک ملت همواره در راه شناخت و معرفت آرمان‌های خود است و کوشش در حفظ دستاوردهای انقلابی در جایگاه رفیع قرار دارد.
عبادیان با تاکید بر اینکه هشت سال دفاع مقدس به دلیل حفظ نظام و اسلام انجام گرفته است، تصریح کرد: حدیث هشت سال مقاومت و مظلومیت ملتی که قله‌های حماسه و شرف را در راه کیان و انقلاب و اسلام درنوریده یادآور عظمت ملت ایران است.
وی نماز جمعه را دارای جایگاهی مقدس و والایی دانست که متعلق به دین و اسلام و ولایت بوده و باید این جایگاه حفظ شود.
این مسئول یادآور شد: نماز جمعه از برکات انقلاب اسلامی بوده و مرکز وحدت مسلمانان و بیان حقایق و تریبونی برای خدمتگزاری به نظام مقدس جمهوری اسلامی و دین مبین اسلام است.
  انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول