اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم ارومیه در مجلس:

مردم به مفاهیم دفاع مقدس پایبند هستند

خبرگزاری فارس: نماینده مردم ارومیه در مجلس گفت: اقشار مختلف مردم به مفاهیم و ارزش‌های دفاع مقدس پایبند هستند.

مردم به مفاهیم دفاع مقدس پایبند هستند
نادر قاضی‌پور امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: با توجه به اینکه در طول هشت سال جنگ تحمیلی مردم سراسر کشور به‌ ویژه ساکنان مناطق مرزی مرارت‌های زیادی متحمل شدند، اجازه نمی‌دهند خون شهدای جنگ تحمیلی پایمال شود به‌ طوری که در مقابل بدخواهان از یکایک دستاوردهای دفاع مقدس حراست می‌کنند.
وی افزود: تا زمانی که ملت کشور ما در راستای پیاده شدن آمال بنیانگذار کبیر انقلاب به تبعیت از مقام معظم رهبری می‌پردازند، دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران همچنان علیه حکومت ما توطئه‌چینی می‌کنند بر این ‌اساس با حفظ هوشیاری برای خنثی کردن این توطئه‌ها باید گام برداشت.
این مسئول خاطرنشان کرد: خون پاک شهدای هشت سال جنگ تحمیلی متضمن آرامش، ثبات و امنیت ملی موجود است بر این اساس مردم باید به‌طور گسترده در راستای احیای مفاهیم انقلابی و عملی شدن آرمان‌های شهداء گام بردارند تا بر همه بدخوهان و ضدانقلاب‌ها بیش از بیش وفاداری ما به شهدای بزرگ‌مان ثابت شود.
وی در ادامه به نقش خطیر اصحاب رسانه در این برهه از تاریخ اشاره کرد و گفت: رسانه‌های گروهی باید به ‌شکل مستند و مستدل در مقام انعکاس چگونگی شکل‌گیری جنگ عراق علیه ایران، معرفی حامیان مقتدر ملل متجاوز و شیوه ایستادگی رزمندگان اسلام برآیند تا آن طور که باید اهمیت سلحشوری آنها بر همگان به‌ ویژه نسل جدید روشن شود.
قاضی‌پور با تاکید بر لزوم نهادینه کردن فرهنگ دفاع مقدس در کشور، تصریح کرد: چنانچه جوانان با علل وقوع جنگ علیه ایران، اهداف دشمنان و ... آشنا شوند با اقتدار و صلابت بیشتری مقابل کژاندیشان صف‌آرایی می‌کنند و این موضوع امکان‌پذیر نیست مگر اینکه اقدامات لازم برای اطلاع‌رسانی به طور غنی و پربار در سطح جامعه صورت بگیرد.
این مسئول با بیان اینکه هشت سال جنگ تحمیلی سمبل ددمنشی ایادی استکبار جهانی است، اضافه کرد: کشورهای غربی به‌ طور مستمر با ادعاهای سراسر کذب خود به‌ دنبال فریب دادن ملت‌ها و منحرف کردن افکار عمومی هستند حال آنکه وقوع هشت سال جنگ تحمیلی در مرزهای ما آینه تمام نمایی از چیستی و چگونگی نظام سلطه است.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول