اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده قرارگاه عملیاتی شرق کشور:

دلاوری‌های دفاع مقدس به تأسی از عاشورا بود

خبرگزاری فارس: فرمانده قرارگاه عملیاتی شرق کشور، دلاوری‌های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس را تأسی گرفته از حادثه عظیم عاشورا دانست و بر ضرورت زنده نگه داشتن این تفکر در جامعه تأکید کرد.

دلاوری‌های دفاع مقدس به تأسی از عاشورا بود
به گزارش خبرگزاری فارس از محمودآباد، حسن حسن‌نیا بعد از ظهر امروز در جمع  بسیجیان شهرستان محمودآباد با تقدیر از خانواده معظم شهدا و مردم فداکار محمودآباد افزود: در روزهای آتش و خون شماها بودید که فرزندان و برادران خود را به جبهه‌های نبرد حق علیه باطل فرستادید، همان‌هایی که مرد و مردانه جنگیدند و خون دادند تا امروز ملت ما آسوده و راحت زندگی کنند.
وی تصریح کرد: شهدا حق زیادی بر گردن ما دارند چرا که در بهترین سال‌های زندگی خود دست از آمال و آرزوهای خود کشیدند و در راه دفاع و پاسداری از تمامیت ارضی و حفظ ناموس به جنگ با متجاوزان رفتند تا ما امروز شاهد اقتدار و عظمت کشورمان در بالاترین سطح جهان باشیم.
فرمانده قرارگاه عملیاتی شرق کشور با بیان خاطره‌ای از یک شهید در لحظه شهادت گفت: شهدای گرانقدر ما در لحظات پایانی عمر خود نیز از آرمان‌های خود فاصله نگرفتند و کار بزرگ خود را در برابر عظمت کار امام شهیدان حضرت امام حسین (ع) و ام المصائب حضرت زینب (س) ناچیز می‌دانستند و همین روحیه بود که ما را با کمترین امکانات و توان نظامی در مقابل دشمن تا دندان مسلح پیروز کرد.
وی ادامه داد: امروز باید این نگاه و روحیه را در جامعه بیش از پیش بست و گسترش دهیم تا بتوانیم همچون همیشه در دنیا آقایی کنیم.
فرمانده قرارگاه عملیاتی سپاه شرق کشور در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ایثار خانواده معزز شهدا و ایثارگران تصریح کرد: آنها عزیزترین افراد خانواده را برای آرمانی فرستادند که امام راحل آن را در جامعه پروراند و در حقیقت همان تفکر عاشورایی بود که در راه حفظ دین همه چیز را فدا کرد و از این روست که معتقدیم دلاورمردی‌های رزمندگان اسلام به تأسی از حادثه عظیم عاشورا است.
حسن‌نیا وضعیت جسمی و روحی جانبازان و ایثارگران جنگ تحمیلی را نامناسب خواند و افزود: همان‌هایی که همه وجود خود را در طول جنگ وقف امام، ولایت و کشور کردند امروز باید مورد رسیدگی قرار بگیرند و جا دارد که مسئولان به مشکلات این یادگاران دفاع مقدس رسیدگی کنند تا خدای ناکرده در آخرت شرمنده شهدا و ایثارگران نشویم.
فرمانده سابق تیم مالک اشتر سپاه به اهمیت شهدا در جامعه اشاره کرد و خاطر نشان کرد: خیلی از مردم گره مشکلات خود را با توسل جستن به شهدا باز می‌کنند و شهدای گرانقدر ما در حقیقت به واسطه آبروی خود نزد خدا و ائمه معصومین ارتباط بین مردم با آنها هستند و این جایگاه واقعی شهید است.
حسن‌نیا با اشاره به بوسه زدن سید حسن نصر الله بر دستان مقام معظم رهبری اظهار داشت: انقلاب ما همه دنیا را در برگرفته که مرد بزرگ عرب این کار بزرگ را انجام می‌دهد و بر این بوسه افتخار می‌کند و معتقد است که موفقیت خود و کشورش را مدیون رهنمودهای حکیمانه ولی امر مسلمین جهان است و این یعنی صدور انقلابی که امام راحل بشارتش را داده بود و امروز در همه مقاطع حساس کشور و دنیا نقش راهبردی توصیه‌های رهبر فرزانه انقلاب را شاهد هستیم.
حسن‌نیا ادامه داد: باید قدردان فداکاری‌های شهدا و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس باشیم و یاد و خاطره آنها را در فضای جامعه عطرآگین کنیم تا چراغ هدایتی برای جوانان کشورمان باشد.
فرمانده قرارگاه عملیاتی سپاه شرق کشور در پایان خاطر نشان کرد: امروز پیشرفت‌های علمی، تکنولوژی و نظامی کشورمان را مدیون رهبری بزرگوار و خون شهدا هستیم و با همین پشتوانه محکم و ارزشمند است که در دنیا آقایی می‌کنیم.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول