اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه حاجی‌آباد:

دفاع مقدس دفاع از حق و شرافت بود

خبرگزاری فارس: امام جمعه حاجی‌‌آباد گفت: وجه امتیاز دفاع مقدس با دیگر دفاع‌ها در این بود که این دفاع از حق و شرف بود که قداست پیدا کرد.

دفاع مقدس دفاع از حق و شرافت بود
به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، حجت‌الاسلام روح‌الله مختاری ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهر اظهار داشت: وجه امتیاز دفاع مقدس با دیگر دفاع‌ها در این بود که این دفاع از حق بود که قداست پیدا کرد.
وی افزود: دفاع مقدس از ابتدای تاریخ بوده و انبیا نیز علمداران آن بودند و این دفاع تا ظهور امام عصر (عج) ادامه خواهد داشت.
امام جمعه حاجی‌آباد با اشاره به اینکه دشمن امروزه در همه عرصه‌ها به مبارزه با ما آمده است، بیان کرد: ما باید روحیه جهادی داشته باشیم و هر جا که هستیم سرباز دفاع مقدس باشیم و از ولایت که میراث خون شهداست به خوبی دفاع کنیم.
مختاری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برگزاری نخستین اجلاس بیداری اسلامی در ایران اظهار داشت: در این اجلاس محققان و اندیشمندان بزرگ فکر و عمل برای تدوین عقلانیت این خیزش (بیداری اسلامی) و ترسیم راه آینده دور هم جمع شدند.
وی با اشاره به بیانات رهبری در این اجلاس گفت: این خیزش مردمی است و با کودتایی که در برخی کشورها رخ می‌دهد فرق می‌کند و اصول این انقلاب‌ها برگرداندن عزت از دست رفته مومنان است و باید هوشیار باشیم که دشمن رخنه نکند و تکیه بر خداوند و قدرت ایمان مردم راه حل برون رفت از این مشکل است.
مختاری جنایات آل صعود و آل خلیفه در یمن را محکوم کرد و گفت: بدانید که قفس‌های طولانی در انتظار شماست عبرت بگیرید و به دامان پرمهر خداوند و اسلام باز گردید.
وی خطاب به حکام عربی افزود: آمریکا که خودش اسیر مسائل اقتصادی و منفور ملت‌ها و کشورهای جهان است دردی از شما دوا نمی‌کند.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول