اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بیله‌سوار:

دفاع مقدس شناسنامه عظمت ایران است

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهرستان بیله‌سوار گفت: دفاع مقدس شناسنامه عظمت ملت ایران است که در تاریخ این سرزمین چون نگینی برای همیشه خواهد درخشید.

دفاع مقدس شناسنامه عظمت ایران است
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام کریم قیاسی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر بیله‌سوار اظهار کرد: این انقلاب با جنگ هشت ساله همچون کودکی نوپا شکل واقعی به خود گرفت و در دوران سازندگی و دهه‌های اخیر توانست آن حقیقت بی‌مثال خود را در دنیا نمایانگر کند.
وی اضافه کرد: امروز تمام حماسه‌های خلق شده در دوران جنگ به عنوان الگو و نمادی برای امت‌های مسلمانی است که تلاش می‌کنند از یوغ استکبار خارج شده و خود را از دست دشمنان و مزدوران آنها نجات دهند.
امام جمعه بیله‌سوار حرکت بیداری امت‌های اسلامی را برگرفته از افتخارات دوران هشت سال جنگ تحمیلی و 21 سال سازندگی و آبادانی اعلام کرد و گفت: ملت‌های منطقه باید بدانند جنگ با مزدوران و استکبار عوارضی دارد که ملت ایران بیش از سه دهه است که عرضه‌هایی چون تحریم، تهدید و تطمیع را از سر گذرانده است.
قیاسی در ادامه سخنان خود به سفر رئیس‌جمهور کشورمان به مقر سازمان ملل اشاره کرد و افزود: رئیس ‌جمهور ما بزرگترین و باعظمت‌ترین پیام این انقلاب را که صلح و آرامش و امنیت جهانی است به دنیا ابلاغ کرد و به دنیا گوشزد کرد که با جنگ و خونریزی نمی‌توان دنیا را به سمت صلح و آرامش کشاند.
وی به شهادت برهان‌الدین ربانی عالم برجسته کشور افغانستان و از پیشکسوتان دوران جنگ با مزدوران بلوک شرق و غرب در این کشور اشاره کرد و ادامه داد: این عالم ربانی و فقیه برجسته در نهایت غرور و عزت به دست منافقان به شهادت رسید چرا که بسیاری از گروه‌های ضد آزادی در افغانستان نمی‌توانستند وجود او را تحمل کنند.
امام جمعه بیله‌سوار همچنین به برگزاری کنفرانس بیداری اسلامی در ایران و سخنرانی تاثیرگذار مقام معظم رهبری اشاره و بیان کرد: این کنفرانس در حمایت از حرکت‌های آزادی بخش منطقه‌ای برگزار شد و نشان داد که ایران بزرگ‌ترین حامی این نهضت‌هاست.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول