اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به همت کانون پرورش فکری خراسان جنوبی صورت می‌گیرد؛

معرفی سازمان‌های فعال در زمینه قصه‌گویی به صورت کشوری

خبرگزاری فارس: مدیرکانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی از معرفی سازمان‌های فعال در زمینه قصه‌گویی به صورت کشوری و استانی به همت این کانون خبر داد.

معرفی سازمان‌های فعال در زمینه قصه‌گویی به صورت کشوری
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، عبدالرضا صمدی صبح امروز در جمع اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان با اشاره به معرفی سازمان‌ها در زمینه قصه‌گویی اظهار داشت: به منظور تشویق مؤلفان، مترجمان و نویسندگان، کتاب‌های برتر در زمینه قصه‌گویی نیز معرفی و علاوه بر اهدای جوایز زمینه خرید اثر به صورت انبوه نیز فراهم می‌شود.
وی تصریح کرد: پایان‌نامه‌های دانشجویی در مراحل مختلف که در زمینه قصه و قصه‌گویی نوشته شده‌اند شناسایی و معرفی شده و از مؤلفان آنها تقدیر به عمل می‌آید.
مدیرکانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی ادامه داد: علاقه‌مندان می‌توانند یک نسخه از اثر خود را حداکثر تا 25 مهرماه به مدیریت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان ارسال کنند.
صمدی با اشاره به چاپ و بررسی کتاب گفت: کتاب‌های چاپ شده بعد از پیروزی انقلاب اسلامی مورد بررسی قرار می‌گیرد.
وی ادامه داد: 2 هزار دفعه فعالیت فرهنگی، هنری وادبی در مرداد ماه امسال در سطح استان اجرا شده است.
 مدیرکانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی با اشاره به اینکه مرداد ماه امسال ماه  بسیار پرکاری برای مراکز فرهنگی و کانون بود، خاطرنشان کرد: تلاش مربیان کانون در مرداد ماه امسال به گونه‌ای بود که فعالیت‌های انجام شده نسبت به مرداد ماه سال گذشته 18 درصد افزایش داشته است.
صمدی تصریح کرد: در مرداد ماه امسال بیش از 22 هزار نفر از کودکان و نوجوانان از فعالیت‌های اجرا شده در مراکز فرهنگی هنری استان بهره‌مند شده‌اند.
وی به حضور گسترده کودکان و نوجوانان در ده‌ها مسابقه و جشنواره بین‌المللی اشاره کرد و گفت: علاوه بر این در مرداد ماه امسال نزدیک به 10 هزارجلد کتاب به کودکان و نوجوانان عضو مراکز کانون در سطح شهرها و دهستان‌ها امانت داده شده است.
انتهای پیام/خ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول