اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار اصفهان:

قدرت هسته‌ای ایران ثمره انقلاب اسلامی است

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استانداری اصفهان قدرت هسته‌ای ایران را از ثمرات پیروزی انقلاب اسلامی برشمرد.

قدرت هسته‌ای ایران ثمره انقلاب اسلامی است
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرضا، محمدمهدی اسماعیلی با بیان این مطلب در مراسم هفته دفاع مقدس در شهرضا اظهار داشت: دشمن بعثی در سال 59 با تجاوز خود به خاک ایران هیچ‌گاه تصور نمی‌کرد با مقاومت تاریخی و بی‌نظیر مردم کشورمان مواجه شود.
وی ادامه داد: در حالی که زمان زیادی از پیروزی انقلاب اسلامی نگذشته بود و امکانات و وضعیت داخلی از شرایط آنچنان مطلوبی برخوردار نبود، تمام دنیای شرق و غرب با خیال خام فتح ایران به میهن اسلامی حمله‌ور شدند.
اسماعیلی هدف از حمله به ایران را نابودی انقلاب اسلامی برشمرد و افزود: در حالی که همواره تسخیر قسمتی از خاک ایران مهم‌ترین هدف رژیم بعث عراق برای حمله به ایران ذکر می‌شود، اما در سایه این هدف شوم نابودی فرهنگی انقلاب و جلوگیری از صدور این حرکت عظیم بزرگ‌ترین سیاست دنیای استعمار از اجرای این جنگ به شمار می‌رود.
معاون سیاسی امنیتی استاندار اصفهان با اشاره به نقش رهبری حضرت امام (ره) در طول دوران جنگ تحمیلی اضافه کرد: حضرت امام (ره) در همان آغازین روزهای جنگ تحمیلی در پیام تاریخی خود فرمودند که ما انقلاب خود را از طریق جنگ مطرح کردیم و این موضوع امروز به خوبی برای جهانیان به اثبات رسیده است.
وی از خیزش‌های اخیر در دنیای اسلام به عنوان الگویی از انقلاب مردم ایران یاد کرد و گفت: در حالی که سال‌ها بود افرادی چون قذافی با سلطه بر مال و جان مردم کشورشان حکمرانی می‌کردند به یکباره با گسترش موج بیداری اسلامی همگی به زباله‌دان تاریخ پیوستند.
اسماعیلی با اشاره به قدرت نظامی ایران افزود: امروز با فرماندهی رهبر انقلاب و با تلاش و پشتکار جوانان ایرانی کشورمان به پیشرفته‌ترین سلاح‌های نظامی مجهز شده تا جایی که بدخواهان حتی فکر حمله به ایران را به ذهن خود راه نمی‌دهند.
وی قدرت هسته‌ای ایران را از ثمرات پیروزی انقلاب اسلامی برشمرد و تصریح کرد: بی‌شک با اشاعه این دانش در تمامی زندگی مردم، ایران در آینده نزدیک به یکی از 10 کشور برجسته دنیا تبدیل خواهد شد.
اسماعیلی با اشاره به نقش شهیدان در تداوم انقلاب اسلامی گفت: بی‌شک تمامی برکات و ثمرات این انقلاب مرهون از خودگذشتگی شهیدان بزرگوار است و امیدواریم این انقلاب به نظام عدل مهدوی پیوند بخورد.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول