اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بشرویه:

امروز انقلاب اسلامی به اوج ثبات رسیده است

خبرگزاری فارس: فرماندار بشرویه گفت: امروز انقلاب اسلامی به اوج عزت، ثبات و سربلندی رسیده است.

امروز انقلاب اسلامی به اوج ثبات رسیده است
به گزارش خبرگزاری فارس از بشرویه، غلامرضا پورسلطانی صبح امروز در مراسم باشکوه رژه نیروهای بسیجی و نظامی در بشرویه با اشاره به آغاز هفته دفاع مقدس اظهار کرد: این روزها یادآور آغاز حماسه و مجاهدتی است که هشت سال به طول انجامید و در نهایت انقلاب اسلامی را با خون شهیدان خود تا ابد بیمه کرد.
وی با اشاره به اهمیت حضور در صحنه مردم و بازخوانی این حماسه بزرگ افزود: امروز انقلاب اسلامی به اوج عزت و ثبات و سربلندی رسیده است.
فرماندار بشرویه تصریح کرد: این عزت و پیشرفت، دشمنی‌هایی را منجر شده است که بصیرت و حضور و شهادت شهیدان ایران اسلامی و رهبری و حضور ولایت انقلاب اسلامی را تا رسیدن به اهداف واقعی و الهی پشتیبانی می‌کند.
امام جمعه بشرویه نیز در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره 300 هزار شهید انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس اظهار کرد: ما صحنه‌های خطیر انقلاب را یکی پس از دیگری به سلامت و عزت پشت سر گذاشته‌ایم و دوران دفاع مقدس اوج این عزت و سربلندی است.
حجت‌الاسلام و‌المسلمین محمد شمس‌الدین با اشاره به بیداری اسلامی در سراسر دنیای اسلام گفت: امروز کسانی که قداره‌بندهای استکبار در دنیای اسلام بودند، یکی پس از دیگری سرنگون می‌شوند و انقلاب اسلامی الگو و نشانه مردم در کوتاه‌ کردن دست این مستکبرین از ممالک اسلامی است.
وی عنوان کرد: زمانی پول نفت همین آقای قذافی به رژیم بعثی داده می‌شد تا بمب شود و بر سر مردم ایران اسلامی ریخته شود و الان سرنوشت ذلت‌بار هر دو دیکتاتور ساقط‌‌‌ شده یعنی صدام و قذافی را شاهد هستیم.
در ادامه این مراسم رژه باشکوه گردان‌ها و گروهان‌های نظامی، انتظامی و بسیجی شهرستان آغاز شد.
در این مراسم گروهان‌هایی از گردان امام حسین(ع) شهرستان، گروهان‌های بسیج، ایثارگران شهرستان و بخش‌ها و روستاهای شهرستان با نظم و ترتیب نظامی از جلو جایگاه رژه رفتند.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول