اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حجازی:

مقاومت کشورهای اسلامی از دستاوردهای انقلاب است

خبرگزاری فارس: استاندار خوزستان گفت: مقاومت در کشورهای اسلامی به دلیل دستاوردهای انقلاب اسلامی است و باید قدردان این دستاوردها باشیم.

مقاومت کشورهای اسلامی از دستاوردهای انقلاب است
به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، سید جعفر حجازی پیش از ظهر امروز در مراسم رژه نیروهای مسلح استان خوزستان در اهواز اظهار داشت: اگر امروز در کشورهایی مانند بحرین و یمن با دست خالی در برابر توپ و تانک مقاومت می‌شود، ناشی از دستاوردهایی است که امام خمینی (ره) 23 سال قبل آن‌ها را پیش‌بینی کرده است.
این مقام مسئول تاکید کرد: در جنگ، دوستان و دشمنان خود را شناختیم و یاد گرفتیم که باید روی پای خود ایستاد." این جمله از امام (ره) هم نشان‌دهنده تدبیر ایشان است و امروز نیروهای مسلح کشور در اوج تحریم‌ها روی پای خود ایستاده‌اند و در اوج اقتدارند.
استاندار خوزستان خاطر نشان کرد: بیداری اسلامی ناشی از حرکت عظیم امام خمینی (ره) است و امام در 33 سال پیش ایم اقتدار را پیش‌بینی کرده بود و خودباوری را برای این ملت به ارمغان گذاشت.
این مقام مسئول تاکید کرد: بررسی منشور روحانیت امام خمینی (ره) در 23 سال پیش نشان‌دهنده تدبیر حکیمانه ایشان نسبت به دفاع مقدس است. در این منشور که در چهارم اسفند سال 67 منتشر شد، امام (ره) می‌گوید که اگر همه اسباب و علل را در اختیار داشتیم، در جنگ به اهداف بالاتری می‌رسیدیم، ولی به این معنی نیست که در هدف خود، شامل دفع تجاوز و اثبات حقانیت اسلام مغلوب شده‌ایم.
 وی افزود: بر اساس فرمایش امام (ره)، ما انقلابمان را در جنگ به جهان صادر کردیم. دفاع مقدس، صلابت و شجاعت را در کشورهای مسلمان به ارمغان گذاشته است. رزمندگان در زمان جنگ با محوریت دین، پیروزی‌های بسیاری کسب کردند و در حالی که دشمن، از سوی استکبار جهانی حمایت می‌شد، رزمندگان اسلام با توکل بر خدا مقابل او ایستادند.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول