اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ناحیه شوشتر:

دفاع مقدس فرصتی طلایی برای انقلاب اسلامی بود

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه ناحیه شوشتر گفت: دفاع مقدس فرصتی طلایی برای انقلاب اسلامی بوده است و باید از تجارب آن زمان بهترین استفاده را کرد.

دفاع مقدس فرصتی طلایی برای انقلاب اسلامی بود
به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر عبدالهادی حسین‌زاده صبح امروز در مراسم رژه نیروهای مسلح شهرستان شوشتر اظهار داشت: دفاع مقدس از فرصت‌های طلایی بود که برای جهش‌های بزرگ پیش پای انقلاب اسلامی ایران قرار گرفت.
وی افزود: در فرهنگ اسلام گام نهادن در راه رضای خدا و دستیابی به مقام شامخ شهادت گران‌بهاترین عمل در راه تعالی بشر است.
حسین‏زاده خاطر نشان کرد: از دیدگاه اسلام شهید کسی است که با نثار خون خود از ارزش‌ها و مبانی اسلام دفاع کند و بتواند ریشه فساد را در جامعه پیرامون خود بخشکاند.
وی با اشاره به اینکه دشمنان ایران اسلامی در راستای نابودی اسلام به ایران حمله کردند، تاکید کرد: دشمنان ایران اسلامی به منظور نابودی تشیع و اسلام کوشیدند تا در روزهای نخست انقلاب اسلامی به ایران حمله کنند تا ایران در روزهای نخست نابود شود ولی به قدرت الهی این اتفاق رخ نداد.
فرمانده ناحیه شوشتر با تاکید بر اینکه ایران اسلامی در راستای استقلال خود تلاش‌های بسیار زیادی انجام داده است، خاطر نشان کرد: ایران اسلامی تلاش کرده است تا در همه امور مستقل باشد و به این دلیل است که استکبار جهانی هیچ‌گاه حمله به ایران را در دستور کار خود قرار نمی‌دهد.
حسین زاده با تاکید بر اینکه ایران اسلامی همیشه برای استکبار جهانی تهدیدی بالقوه است، افزود: ایران اسلامی به دلیل استقلال و توانمندی‌های خود همیشه برای اقتدار استکبار جهانی تهدیدی بالقوه است.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول