اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ناحیه لردگان:

فرهنگ بسیج موجب تضمین انقلاب می‎شود

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه ناحیه لردگان گفت: فرهنگ بسیج موجب تضمین و تداوم انقلاب و نظام می‎شود.

فرهنگ بسیج موجب تضمین انقلاب می‎شود
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، علیرضا اسحاقی بعد از ظهر امروز در جمع کارکنان اداره آموزش و پرورش خانمیرزا و مسئولان بسیج دانش‌آموزی این بخش اظهار داشت: بسیج دانش‌آموزی نوک پیکان مبارزه با تهاجم فرهنگی است.
وی با بیان اینکه تعامل بسیج و آموزش و پرورش باعث نهادینه شدن فرهنگ علم، شهادت و ایثار در دانش‌آموزان خواهد شد، افزود: با داشتن دانش‌آموزانی با ایمان و اعتقادات اسلامی قوی، جامعه‌ای سالم خواهیم داشت.
اسحاقی به ارتباط دانش‌آموزان و فرهنگیان با بسیج مستضعفین در دوران دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: بسیاری از رزمندگان دوران جنگ تحمیلی از قشر دانش‌آموزان و فرهنگیان بودند که قلم و دفتر را رها کرده و در سنگر مجاهدت درس ایثار و شهادت را تلمّذ کردند.
فرمانده سپاه ناحیه لردگان بر ضرورت گرامیداشت هفته دفاع مقدس، تأکید کرد و گفت: دوران هشت سال دفاع مقدس ملت قهرمان ایران اسلامی در حفظ و اعتلای نظام مقدس اسلامی و حراست از مرزهای عزت و شرف این مرز و بوم یکی از حساس‌ترین و با ارزش‌ترین دوره‌های حیات این ملت است.
وی با اشاره به جانفشانی رزمندگان در طول هشت سال دفاع مقدس، افزود: جانفشانی و از خودگذشتگی پیر و جوان این ملت در این دوران پرافتخار همچون نگینی تا همیشه در تاریخ حماسه، ایثار و پایداری این ملت می‌درخشد.
اسحاقی بیان کرد: مردم چهارمحال و بختیاری با هوشیاری و پیروی از ولایت در دوران دفاع مقدس رشادت‌های کم‌نظیر را از خود به جای گذاشتند و امروز نیز با تبعیت از فرامین رهبر معظم انقلاب و برای دفاع از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی آماده هر نوع جانفشانی هستند.
وی با اشاره به نقش و جایگاه حساس کنونی انقلاب اسلامی در جهان خاطرنشان کرد: تجربه و عملکرد در سال‌های گذشته به‌ویژه هشت سال دفاع مقدس به ما آموخته است که بنا بر آیه شریفه قرآن کریم از آمادگی و توان قدرت نظامی بالایی برخوردار باشیم چراکه دشمن در هر فرصت که پیش آید، ممکن است قصد ضربه زدن به ایران اسلامی را داشته باشد.
در حاشیه این گردهمایی از زحمات سروان پاسدار حمدالله مولوی فرمانده سابق بسیج دانش‌آموزی خانمیرزا تقدیر و سروان پاسدار ذبیح‌الله عسکری به عنوان فرمانده جدید معرفی شد.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول