اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس عقیدتی سیاسی ارتش:

حرکت نظامی برای شکست ایران بینتیجه است

خبرگزاری فارس: رئیس عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: امروز دشمنان ما به یقین رسیده‌اند که راه نظامی برای شکست ایران بی‌نتیجه است.

حرکت نظامی برای شکست ایران بینتیجه است
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، حجت‌الاسلام سید ‌محمد‌علی آل‌هاشم پیش از ظهر امروز در آیین ویژه نخستین روز از هفته دفاع مقدس با تشریح جایگاه نظام اسلامی در اقتدار نیروهای مسلح اظهار داشت: هفته دفاع مقدس یادآور حماسه‌های جاویدان سرداران، دلاورمردان و جوانانی است که با تبعیت از ولایت و رهبری پیروزی خون بر شمشیر را در قرن حاضر به ثبت رساندند.  
وی افزود: در دوران دفاع مقدس نیروهای دشمن از سراسر جهان علیه ما از صدام و حزب بعث عراق پشتیبانی می‌کرد، اما ما توانستیم بر دشمنان غلبه کنیم.  
آل‌هاشم تصریح کرد: امروز دشمنان ما به یقین رسیده اند که راه نظامی برای شکست ما بی‌نتیجه است، بنابراین تهاجم فرهنگی را راهکار خود قرار دادند که با بصیرت ملت که ناشی از رهبری‌ها و روشنگری‌های ولی فقیه است، دشمنان شکست خوردند.
وی بصیرت را لازمه تداوم نظام اسلامی و اقتدار ملت دانست.
در این آیین فرمانده نیروی دریایی سیرجان گفت: دفاع مقدس دوران آزمون سازندگی ملت ایران بود که نیروهای مسلح به آموزش در زمینه نظامی، علمی و اعتقادی رسیدند.
هادی بیات نعمت فرماندهی ولایت‌فقیه را موجب اقتدار و افتخار نیروها‌ی مسلح جمهوری اسلامی اعلام کرد و اظهار داشت: ما حماسه هشت سال دفاع مقدس را رقم زدیم و امروز هیچ کشوری مانند جمهوری اسلامی ایران به پیشرفت‌های مختلف نرسیده است.  
به گزارش فارس، نیروهای مسلح مستقر در سیرجان از مقابل جایگاه مسئولان رژه رفتند و همچنین رژه موتوری نیروهای نظامی و انتظامی انجام شد.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول