اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در استان البرز راه‌اندازی شد؛

اتوماسیون خدمات‌رسانی به بازنشستگان نیروهای مسلح

خبرگزاری فارس: مدیر کل تامین اجتماعی نیروهای مسلح استان البرز از راه‌اندازی اتوماسیون اداری برای خدمات‌رسانی بهتر به بازنشستگان نیروهای مسلح این استان خبر داد.

اتوماسیون خدمات‌رسانی به بازنشستگان نیروهای مسلح
به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از روابط عمومی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، قاسم صانعی اظهار داشت: هفته دفاع مقدس فرصت خوبی است تا از پیشکسوتان و رزمندگانی که در دوران جنگ تحمیلی با از خود گذشتگی و رشادت از نظام مقدس جمهوری اسلامی دفاع کردن قدردانی و تقدیر شود.
این مسئول ادامه داد: برای تحقق این مهم در ایام خجسته دفاع مقدس به فضل الهی چهار همایش بزرگ در شهرستان کرج برگزار شده و طی آن از پیشکسوتان نیروهای مسلح استان البرز، رزمندگان و فرماندهان دوران دفاع مقدس و همچنین بازنشستگان نیروی انتظامی و بانوان ایثارگر استان فوق تجلیل و قدردانی به عمل خواهد آمد.
به گفته صانعی، در این چهار همایش بیش از هشت هزار نفر از ایثارگران ساکن استان البرز حضور خواهند یافت.
وی در ادامه افزود: تجلیل و تقدیر از انسان‌هایی که گران‌بهاترین و بهترین سرمایه زندگی خود یعنی عمر و دوران جوانی را در راه دفاع از اصول و اهداف اسلام و انقلاب هدیه کردند، افتخار و همچنین وظیفه بزرگی برای دستگاه‌ها و مسئولان اجرایی است.
مدیر کل تامین اجتماعی نیروهای مسلح استان البرز در بخش دیگری از سخنان خود به یک خدمت‌رسانی جدید اشاره به بازنشستگان نیروهای مسلح در این استان اشاره کرد و گفت:  خادمین نیروهای مسلح استان البرز در این اداره کل موفق شدند بانک اطلاعات رایانه‌ای پیشرفته با درج کوچک‌ترین جزییات را جهت خدمت‌رسانی بهتر ایجاد کنند.
صانعی گفت: با اتوماسیون نمودن بانک اطلاعاتی زمینه خدمت‌رسانی به 22 هزار بازنشسته و مستمری بگیر نیروهای مسلح در این استان فراهم شده است.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول