اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین سازمان بسیج مستضعفین:

نیروهای مسلح در پی حفظ صیانت از مرزهای ایران هستند

خبرگزاری فارس: جانشین سازمان بسیج با اشاره به آمادگی نیروهای مسلح ایران اسلامی گفت: نیروهای مسلح در پی حفظ صیانت از مرزهای ایران هستند.

نیروهای مسلح در پی حفظ صیانت از مرزهای ایران هستند
علی فضلی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: دوران هشت ساله دفاع مشروع ملت ولایتمدار ایران اسلامی در حفظ و اعتلای این نظام مقدس و الهی و حراست از مرزهای عزت و شرف این مرز و بوم، به مثابه یکی از حساس‌ترین و بارزترین برهه‌های حیات راستین این ملت، همچون نگینی تابناک، تا همیشه زمان، بر تارک تاریخ حماسه و ایثار و پایداری آزادگان جهان می‌درخشد. 
جانشین سازمان بسیج مستضعفین گفت: دفاع امت اسلامی ایران در برابر تجاوز همه‌جانبه دشمنان اسلام، در تاریخ افتخار آفرینی مبارزات حق‌طلبانه یک ملت سترگ، فروزان خواهد بود.
وی ادامه داد: دفاع مقدس ما در زمینه های مختلف سیاسی، ‌نظامی، اجتماعی و فرهنگی توانست معادلات جهانی معمول را بر هم زند و تحلیل های مادی دنیاپرستان را نقش بر آب سازد.
فضلی تاکید کرد: امروز نیروهای مسلح همچون گذشته و بی توجه به همه مسائل دنیوی، در پی حفظ و صیانت از مرزهای ایران اسلامی هستند و این یک وظیفه الهی و دینی است که در سایه وحدت و همدلی به دست آمده و همه ما به آن افتخار می‌کنیم.
وی ادامه داد: ملت سخت کوش و فهیم ایران به دنیا ثابت کرده است که با توکل به خدا و اراده و عزم محکم می توان به بزرگ‌ترین موفقیت‌ها دست یافت و هیچ قدرتی نمی‌تواند مانع پیشرفت آنان شود.
جانشین سازمان بسیج مستضعفین در پایان با بیان اینکه ما در زمین، هوا و دریا دشمن را رصد می‌کنیم و امیدوریم که دشمن حماقتی نکند، عنوان کرد: اخیرا در بازدید از برخی استان‌های کشور، بسیاری از یگان‌های این مناطق با اعلام آمادگی کامل، درخواست عزیمت به منطقه درگیری با گروهک ضد انقلاب پژاک را داشتند. 
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول