اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با دستور استاندار؛

تعطیلی ادارات در روزهای پنج‌شنبه در بوشهر ادامه دارد

خبرگزاری فارس: استاندار بوشهر گفت: براساس بررسی‌های انجام شده تعطیلی ادارات و دستگاه‌های اجرایی این استان در روزهای پنج‌شنبه موجب کاهش مصرف انرژی و افزایش بهره‌وری نیروها در دستگاه‌های اجرایی شده است و به همین دلیل اجرای این مصوبه تا اطلاع ثانوی همچنان ادامه می‌یابد.

تعطیلی ادارات در روزهای پنج‌شنبه در بوشهر ادامه دارد
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، محمدحسین جهانبخش ظهر امروز در حاشیه نشست شورای اداری استان اظهار کرد: شورای اداری این استان در مصوبه‌ای ‌ادارات و دستگاه‌های اجرایی را در ماه‌های مرداد و شهریور امسال در روزهای پنج‌شنبه تعطیل کرده بود.
وی افزود: برهمین اساس با توجه به نظر‌سنجی که از مدیران، کارکنان و آحاد مردم شده همگی از این روند رضایت دارند و همچنین با توجه به افزایش بهره‌وری و کاهش مصرف انرژی این روند تا اطلاع ثانوی ادامه می‌یابد.
جهانبخش در مورد کیفیت نان در این استان تصریح کرد: براساس نظرسنجی وزارت بازرگانی، استان بوشهر در زمینه رضایتمندی مردم از کیفیت نان مقام سوم کشور را کسب کرده است.
وی خطاب به مدیران دستگاه های اجرایی بیان کرد: شماها به عنوان کسانی که سه وعده در روز نان مصرف می‌کنید مامور نظارت بوده و هستید که حداقل در این زمینه تذکر و رسیدگی داشته باشید.
جهانبخش با بیان اینکه مسئولیت اول نظارت بر نانوایی‌ها برعهده فرمانداران و مدیران است، اضافه کرد: امیدواریم وضعیت نان استان بوشهر به ایده‌آل برسد و این امر به همکاری و نظارت شما مدیران نیاز دارد.
وی گفت: قبل از هدفمندی یارانه‌ها در بوشهر 30 هزار کیسه آرد توزیع می‌شد این در حالی است که بعد از اجرای این قانون این میزان به 11هزار کیسه رسیده است.
جهانبخش اضافه کرد: همچنین سرانه مصرف آرد در استان بوشهر از 10کیلو به 5 کیلو رسیده است.
وی در ادامه با اشاره به 20 ساعته شدن زمان برنامه‌های سیمای استان بوشهر گفت: 20 ساعته شدن کار سیمای استان بوشهر فرصتی برای این استان است و همگان باید برای غنی بخشیدن برنامه‌های این شبکه تلاش مضاعف داشته باشند.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول