اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس بررسی می‌کند؛

نیمه‌تعطیلی تعریض معبر 25 روستای گهرباران مازندران

خبرگزاری فارس: بازاریان شهرستان میاندرود از ناتمام ماندن طرح تعریض خیابان اصلی اسلام‌آباد که معبر 25 روستای گهرباران شهرستان میاندرود در مازندران است، ابراز نارضایتی کردند.

نیمه‌تعطیلی تعریض معبر 25 روستای گهرباران مازندران
به گزارش خبرگزاری فارس از میاندرود، با گذشت یک سال از شروع طرح تعریض خیابان اصلی اسلام آباد میاندرود نه تنها این طرح به پایان نرسیده بلکه به گفته بازاریان این منطقه در سال 90 هیچ اقدامی برای به پایان رساندن این پروژه به عمل نیامده است.
عابدی‌فرد یکی از بازاریان منطقه در این مورد به خبرنگار فارس گفت: کار تعریض این خیابان تاکنون با فراز و نشیب‌های زیادی همراه بوده و از شروع زیرسازی تا حالا چندین بار تعطیل شده است.
وی در این مورد ادامه داد: هر بار که به فاصله چند هفته پیشرفت کمی در این بخش رویت می‌شد مجددا تعطیلی آن را شاهد بودیم و بهانه‌های مختلفی در مورد آن اعلام می‌شد.
این شهروند میاندرودی در مورد مشکلات فعلی این خیابان گفت: ایجاد اختلاف سطح یک متری خیابان نسبت به پیاده‌رو و کف مغازه‌ها باعث بروز مشکلاتی برای مردم منطقه شده است، همچنین با بروز بارندگی در این خیابان همه روزه شاهد زمین خوردن افراد هستیم که با شروع فصل بارندگی در پائیز نیاز به تکمیل این طرح بیش از پیش احساس می‌شود.
مرزبان یکی دیگر از شهروندان میاندرودی است که وضعیت این خیابان را نامطلوب توصیف کرد، ادامه داد: آسفالت این خیابان به صورت کامل اجرا نشده و برای بعضی قسمت‌ها هنوز کاری صورت نگرفته است.
وی در این مورد اضافه کرد: ما شاهد این هستیم که نبش خیابان گلزار شهدا به دلیل خاک‌برداری و آسفالت نشدن تبدیل به یک چاله بزرگ شده و بعضی رانندگان که از مقابل می‌آیند به دلیل ناآشنا بودن با خیابان به این چاله هدایت می‌شوند.
در این مورد یکی دیگر از شهروندان میاندرودی مشخص نبودن پیاده‌رو در بعضی نقاط و مجهز نبودن این خیابان به پل عابر پیاده را موجب بروز تصادفات در این منطقه دانست.
محمودی در این مورد افزود: این مشکل با بازگشایی مدارس در مهر ماه شدت می‌گیرد و همه روزه شاهدیم حوالی ظهر با تعطیل شدن چند مدرسه راهنمایی و ابتدایی که در این مسیر قرار دارند رانندگانی که از حدود 25 روستای بخش مرکزی و گهرباران از این خیابان تردد می‌کنند با مشکلات زیادی مواجه می‌شوند.
وی جدول‌کشی نشدن این مسیر را از دیگر معضلات این خیابان پرتردد دانست و ادامه داد: در زمان بارندگی آب گرفتگی شدید به عرض چهار متر در دو طرف این بازار مشاهده می‌شود که تردد افراد را با سختی مواجه می‌کند.
محمودی در این مورد خاطرنشان کرد: این خیابان با حدود 100مغازه، مرکز خرید 25 روستای این شهرستان محسوب می‌شود و تهیه مایحتاج بیش از نیمی از جمعیت شهرستان در این منطقه است و همین مسئله ضرورت تکمیل این پروژه را به خوبی نشان می‌دهد.
این شهروند میاندرودی اذعان داشت: شهرستان میاندرود از مهم‌ترین دروازه ورودی استان زیبای مازندران محسوب می‌شود و نیاز به زیباسازی و رسیدگی عاجل به این منطقه احساس می‌شود.
انتهای پیام/ن20 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول