اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مشاور شهردار کرمان:

کتاب عملکرد شهرداری کرمان تولید می‌شود

خبرگزاری فارس: مشاور فرهنگی شهرداری کرمان گفت: کتاب و فیلم مستند عملکرد 4 سالانه شهرداری کرمان تدوین و تولید می‌شود.

کتاب عملکرد شهرداری کرمان تولید می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس، حسین غفاری پیش از ظهر امروز در نشست مسئولان روابط عمومی‌های شهرداری‌های مناطق و سازمان‌های وابسته شهرداری کرمان اظهار داشت: نقاط ضعف و قوت حوزه کاری روابط عمومی‌های باید شناسایی شود تا در راستای تقویت توانمندی‌ها و برطرف شدن کاستی‌ها اقدام کرد.
وی با بیان اینکه اطلاع‌رسانی از خدمات و تلاش‌های انجام شده و یا در دست انجام بر عهده روابط عمومی‌هاست، بیان کرد: کتاب عملکرد چهار ساله شهرداری و فیلم مستندی در این زمینه تهیه و تولید می‌شود و روابط عمومی‌های مربوطه باید همکاری بیشتری در راستای تدوین این اقلام داشته باشند.
غفاری با تاکید بر تعامل روابط‌عمومی‌های بخش‌های مختلف شهرداری کرمان با یکدیگر اذعان کرد: هر یک از ما حلقه‌های یک مجموعه هستیم که با در کنار هم قرار گرفتن، زنجیره خدمات‌رسانی بهتر و افزایش رضایت‌مندی عمومی را تشکیل می‌دهیم.
وی عنوان کرد: فاکتورهای روزنامه‌های محلی استان کرمان باید بر اساس تعرفه آگهی‌های شهرداری پرداخت شود.
غفاری به توجه شهردار کرمان نسبت به پاسخگویی به مسائل شهری مطرح شده در رسانه‌ها اشاره و عنوان کرد: روابط عمومی‌ها باید نسبت به پاسخگویی به این موارد حساسیت بیشتری داشته باشند.
وی تصریح کرد: خبرسازی و تولید و ارسال مستمر خبر در حوزه‌های شهری همواره باید مورد توجه مسئولان روابط عمومی‌های شهرداری‌های مناطق و سازمان‌های وابسته شهرداری کرمان باشد.
غفاری بیان کرد: باید با استفاده از سیستم‌های موجود از جمله اینترنت، ایمیل و پیامک برای اطلاع‌رسانی مطلوب‌تر به جامعه بهره برد.
وی بیان داشت: مستند‌سازی و تهیه عکس و فیلم و بریده جراید از اقدامات انجام شده باید در دستور کار قرار گیرد.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول