اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با امضای تفاهم‌نامه علمی میان بنیاد ملی نخبگان فارس و شهرداری شیراز صورت می‌گیرد؛

شکل‌گیری همکاری شهرداری و بنیاد ملی نخبگان

خبرگزاری فارس: تفاهم‌نامه همکاری‌های علمی میان بنیاد ملی نخبگان استان فارس و شهرداری شیراز در راستای بهره‌مندی از ظرفیت‌های نخبگان در ارتقای بهره‌وری مدیریت شهری، توسط شهردار شیراز و رئیس بنیاد ملی نخبگان فارس امضا شد.

شکل‌گیری همکاری شهرداری و بنیاد ملی نخبگان
به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، شهردار شیراز بعد از ظهر امروز در حاشیه امضای تفاهم‌نامه همکاری‌‌های علمی با بنیاد ملی نخبگان فارس با اشاره به جایگاه این بنیاد در کشور خواستار ارتقای موقعیت شهر شیراز در عرصه‌های ملی و بین‌المللی با همکاری بنیاد ملی نخبگان در زمینه‌های مختلف شد.
علیرضا پاک فطرت با بیان اینکه توجه به نخبگان پیشرفت کشور را به دنبال دارد، تصریح کرد: آیندگان عملکرد امروز ما را بر اساس افکار و اندیشه‌هایمان ارزیابی می‌کنند، همان طور که اکنون ما دوره‌های مختلف تاریخی را بر اساس افکار و عملکردشان مورد ارزیابی قرار می‌دهیم.
وی به کارکرد جدید شهرها در زمان حاضر اشاره و خاطرنشان کرد: نخبگان باید با نگاه پرسشگر خود و به چالش درآوردن مسئولان و ارائه راهکارهای اجرایی و ایجاد فرهنگ کار و تلاش با توجه به ظرفیت‌ها و پشتوانه‌های علمی‌شان جامعه را به سوی توسعه‌یافتگی سوق دهند.
در ادامه محمد خلفی نژاد رئیس بنیاد ملی نخبگان استان فارس نیز در این مراسم با اشاره به پیچیدگی‌های موجود در مدیریت شهری و توسعه کلان‌شهرها با توجه به افزایش جمعیت، ابراز داشت: نخبگان می‌توانند راهکارهای متفاوتی در تمام عرصه‌ها ارائه کنند که موجب ارتقای کشور شوند.
همچنین حسن کدخدایی قائم مقام بنیاد ملی نخبگان استان و دارنده شش مقام کشوری در جشنواره خوارزمی، نیز به ارائه راه‌حل‌های متفاوت توسط بنیاد نخبگان فارس پرداخت و گفت: این همکاری‌ها در حوزه‌های عمرانی، فرهنگی، اجتماعی، مذهبی و ملی، مبلمان شهری، انرژی‌های نو، ترافیک و حمل و نقل، خدمات شهری و ... با اولویت ارائه طرح‌های کاربردی قابل انجام است.
به گزارش فارس، بنیاد ملی نخبگان استان فارس با بیش از 800 عضو فعال، مقام نخست را در زمینه نخبگی در کشور داراست.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول