اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نائب‌التولیت آستانه مقدسه حضرت معصومه(س):

شهرداری ویژه اطراف حرم حضرت معصومه(س) تاسیس شود

خبرگزاری فارس: نائب‌التولیت آستانه مقدسه حضرت معصومه(س) بر ضرورت تشکیل شهرداری اطراف حرم حضرت معصومه(س) تاکید کرد.

شهرداری ویژه اطراف حرم حضرت معصومه(س) تاسیس شود
حجت‌الاسلام سیداکبر حسینی‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، با اشاره به برخی اقدامات و تصمیم‌گیری‌های آستانه حرم حضرت معصومه(س) اظهار کرد: توسعه شبستان‌ها و صحن‌ها در دستور کار آستانه مقدسه حضرت معصومه(س) قرار گرفته و اکنون این فعالیت در حوزه ضلع شرقی در حال اجرا است.
نائب‌التولیت آستانه مقدسه حضرت معصومه(س) خاطرنشان کرد: حرم حضرت معصومه(س) به صورت شبانه‌روزی باز بوده بنابراین زائران از نقاط مختلف برای زیارت به این مکان مشرف می‌شوند.
وی ادامه داد: تعداد زائرانی که حرم حضرت معصومه(س) و جمکران را زیارت می‌کنند بیش از زائرانی است که به مشهد برای زیارت علی بن موسی الرضا(ع) مشرف می‌شوند.
حسینی‌نژاد عنوان کرد: با توجه به موقعیت و امکانات مشهد مدت اقامت زائران در این شهر بیشتر بوده ولی واقع شدن قم در مسیر مواصلاتی 17 استان سبب افزایش زائران این استان شده است.
وی با اشاره به تعداد زائران قم و مشهد در عید نوروز گفت: 9 تا 10 میلیون نفر زائر در عید نوروز به مشهد مشرف شدند ولی در قم بیش از 14 تا 15 میلیون نفر در ایام نوروز زائر داشتیم.  
نائب‌التولیت آستانه مقدسه حضرت معصومه(س) با اشاره به برخی از اقدامات تولیت آستانه مقدسه حضرت معصومه(س) اظهار کرد: پیگیری‌هایی در زمینه تشکیل شهرداری اطراف حرم صورت گرفته تا فعالیت‌های عمرانی با ساماندهی و نظم بیشتر انجام شود.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول