اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی قزوین:

شرکت‌های حمل و نقل درون شهری تجمیع میشوند

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین از تجمیع شرکت‌های حمل و نقل درون شهری در قزوین خبر داد.

شرکت‌های حمل و نقل درون شهری تجمیع میشوند
به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی شهرداری قزوین، جواد صباغان بیان کرد: به منظور کاهش هزینه‌های جاری شرکت‌های حمل و نقل درون شهری، بالابردن سطح کیفی و کمی خدمات حمل و نقل، کاهش بار ترافیکی در نقاط پر تردد و افزایش سطح نظارت سازمان تاکسیرانی قزوین بر عملکرد شرکت‌ها، تمامی شرکت‌های حمل و نقل درون شهری تجمیع می‌شوند،
وی با اشاره به اجباری نبودن طرح تجمیع اجباری افزود: با توجه به دامنه فعالیت و تجهیز شرکت‌های تجمیع شده به سامانه بی‌سیم و نصب سیستم GPS، به طور عملی شرکت‌هایی که در طرح تجمیع مشارکت نکنند در این رقابت کاری از گردونه فعالیت حذف خواهند شد.
مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین عنوان کرد: در طرح تجمیع، سازمان تاکسیرانی قزوین به عنوان ناظر عمل می‌کند و هیچگونه سهمی نخواهد داشت. وی یادآور شد: با توجه به استقبال خوب مدیران شرکت‌های حمل و نقل درون شهری، همزمان با آغاز سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اولین شرکت در محدوده شهرداری منطقه دو قزوین کار خود را آغاز خواهد کرد.
صباغان در خصوص ساماندهی شرکت‌های حمل و نقل بار اظهار کرد: از زمان آغاز طرح سامان‌دهی شرکت‌های حمل و نقل بار، تاکنون 24 شرکت زیرپوشش سازمان تاکسیرانی قزوین قرار گرفته و این طرح تا سامان‌دهی تمامی شرکت‌ها و وانت بارهای سطح شهر ادامه خواهد یافت.
وی افزود: با توجه به مصوبه هیئت مدیره سازمان مبنی بر ساماندهی تمام شرکت‌های حمل و نقل بار، در حال حاضر مجوز جدیدی برای متقاضیان در شهر قزوین صادر نخواهد شد.
مدیرعامل سازمان تاکسیرانی قزوین تأکید کرد: سازمان تاکسیرانی قزوین آمادگی خود را برای راه‌اندازی شرکت‌های یاد شده در نواحی منفصل از شهر همچون چوبیندر، شهرک شهید بهشتی، اسماعیل آباد و دانش اعلام می‌کند.
وی با اشاره به تعداد خودروهای ساماندهی شده در بخش شرکت‌های حمل و نقل بار گفت: تاکنون 4 هزار و433 دستگاه انواع خودروهای حمل بار در سامانه مدیریت حمل و نقل بار سازمان تاکسیرانی قزوین ثبت نام و ساماندهی شده‌اند و برای آنها دفترچه کار صادر شده است.
انتهای پیام/خ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول