اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار اردبیل:

طرح جامع حمل و نقل در اردبیل تدوین می‌شود

خبرگزاری فارس: شهردار اردبیل گفت: در راستای ساماندهی به وضعیت حمل و نقل در اردبیل طرح جامع حمل و نقل در این شهر تدوین می‌شود.

طرح جامع حمل و نقل در اردبیل تدوین می‌شود
صدیف بدری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: با جود اینکه پرسنل تلاشگر شهرداری اردبیل حتی در پاره‌ای موارد به شکل شبانه روز فعالیت کرده و به شهروندان خدمات گوناگون و گسترده ارائه میدهند ولی یکی از ارگان‌هایی که همواره در اذهان عمومی از آن رضایت کافی وجود ندارد شهرداری است.
بدری قاطبه کارکنان و کارگران شهرداری اردبیل را افرادی درستکار، امین و قابل اعتماد دانست و یادآوری کرد: ضعیف بودن میزان اعتماد عمومی شهروندان به پرسنل زحمتکش شهرداری از سال‌های گذشته وجود دارد.
وی از برنامه‌های بلند مدت شهرداری اردبیل به طرح جامع حمل و نقل اردبیل اشاره کرد و گفت: مشاور لازم در این ارتباط انتخاب شده و قرار است تسهیلات لازم را نیز برای این منظور دریافت کنیم.
بدری خاطرنشان کرد: بر اساس برنامه‌های پنج ساله مشخص میشود که برای مثال در زمینه فضای سبز و یا گذرگاه‌های شهری اکنون در چه وضعیتی قرار داریم، نیازهای شهر در این زمینه برای آینده چه چیزهایی هستند و برنامه ما برای سال آینده در این زمینه چیست.
شهردار اردبیل با اعلام اینکه مجموعه شهرداری اردبیل به عنوان خادمان مردم شریف اردبیل برای تامین آسایش و رفع نیازهای خدماتی و عمرانی و جلب رضایت ساکنان این شهر تلاش میکنند، ابراز امیدواری کرد: مردم آگاه و با فرهنگ اردبیل نیز با همکاری خودشان مجموعه شهرداری را در عمل به وظایفشان یاری دهند.
انتهای پیام/ل30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول