اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ارشاد کرمان خواستار شد:

تشکیل کارگروه ساماندهی وضعیت مطالعه در کرمان

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان گفت: باید کارگروهی به ریاست کتابخانه‌های عمومی و افراد صاحب‌نظر در کرمان برای ساماندهی و ارتقای وضعیت مطالعه تشکیل شود.

تشکیل کارگروه ساماندهی وضعیت مطالعه در کرمان
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، احمد سعیدی شامگاه سه‌شنبه در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان کرمان اظهار داشت: قرار است ششمین کنگره شعر رضوی در تاریخ‌های 9، 10 و 11 مهر ماه سال ‌جاری برگزار شود.
وی افزود: حضور چهره‌های ادبی و شعرا در این کنگره بسیار ارزشمند است و یک حضور قوی و موثر قلمداد می‌شود.
سعیدی تصریح کرد: در ششمین کنگره شعر رضوی از چهره‌های آیینی به ویژه شخصیت‌های موثر با همکاری و پیگیری‌های استاندار دعوت به عمل آمده است تا برای شرکت در این کنگره در کرمان حضور پیدا کنند.
وی با اشاره به اهداف مختلف برگزاری این کنگره در کرما، خاطرنشان کرد: مهم‌ترین هدف تلاش در راستای تبیین فرهنگ رضوی در جامعه است.
سعیدی با بیان اینکه باید برنامه‌ریزی دقیق و جامعی در زمینه تحقق بیانات مقام معظم رهبری بر اهمیت و ترویج کتابخوانی در جامعه انجام شود، گفت: باید در این راستا کار گروهی به ریاست کتابخانه‌های عمومی و افراد صاحب‌نظر در کرمان تشکیل شود.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بیان کرد: سایت شورای فرهنگ عمومی استان کرمان راه‌اندازی شده و فعال است و اخبار این شورا را اطلاع‌رسانی می‌کند، اما نیازمند حمایت و همراهی همه اعضای شورا برای ارتقا و پیشرفت است.
بنابراین گزارش در جلسه امروز شورای فرهنگ عمومی استان کرمان حجت‌الاسلام مهدی رضایی نماینده ویژه استاندار در زمینه سامان‌بخشی و نقش‌آفرینی در راستای محوریت مسجد در استان کرمان معرفی شد.
همچنین در این جلسه مصوب شد که کارگروه فرهنگ و هنر استان اعتبارات و شاخص‌های دولت را به پروژه‌هایی که دارای طرح کارشناسی هستند، اختصاص دهد. 
انتهای پیام/آ30                      
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول