اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کنارک:

رواج مطالعه مفید در جامعه از ضروریات است

خبرگزاری فارس: فرماندار کنارک گفت: برای تشویق و ترغیب مردم به مطالعه باید زمینه‌های ترویج به سوی مطالعه مفید در جامعه فراهم شود.

رواج مطالعه مفید در جامعه از ضروریات است
به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی نهاد عمومی کتابخانه‌های سیستان و بلوچستان، سید حسن سجادی در دهمین جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی کنارک اظهار داشت: یکی از راه‌های مبارزه با تهاجم فرهنگی دشمن توجه به امر کتاب و کتابخوانی است.
وی افزود: باید شرایط مناسبی را برای تشویق و ترغیب مردم به مطالعه در جامعه فراهم کرد تا سطح آگاهی جوانان نسبت به مسائل روز ارتقا یابد.
فرماندار کنارک با اشاره به وضعیت کتابخوانی در شهرستان کنارک بیان کرد: وضعیت موجود نسبت به گذشته قابل مقایسه نیست و در طی چند سال گذشته از پیشرفت خوبی برخوردار بوده اما برای دستیابی به اهداف سند چشم‌انداز توسعه فرهنگی باید برنامه‌ریزی مناسبی انجام شود.
مدیرکل کتابخانه‌های عمومی سیستان و بلوچستان نیز در این جلسه با اشاره به دیدار کتابداران با مقام معظم رهبری گفت: ایشان ارزش خاصی برای کتاب و کتابخوانی قائل هستند و همواره بر ترویج مطالعه مفید در جامعه تأکید می‌کنند.
اسفندیار زیدآبادی با اشاره به سند چشم انداز مطالعه در برنامه توسعه 1404 افزود: باید فرهنگ مطالعه از حالت مطالعه معمولی به سمت و سوی مطالعه مفید در آید.
‌وی در زمینه اجرایی شدن طرح کتاب من در کتابخانه‌های عمومی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: هدف از اجرای این طرح، تأمین منابع مورد نیاز هر کتابخانه با توجه به نیاز مخاطبان است.
مدیرکل کتابخانه‌های عمومی سیستان و بلوچستان با اشاره به راه‌اندازی شبکه کتابخوانان حرفه‌ای از مسئولان ادارات مختلف خواست تا کارکنان خود را برای عضویت و شرکت در مسابقات کتابخوانی آنلاین این شبکه تشویق و ترغیب کنند.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول