اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه آبپخش:

مهم‌ترین دغدغه مردم آبپخش استقلال ادارات است

خبرگزاری فارس: امام جمعه آبپخش گفت: استقرار و استقلال ادارات آبپخش مهم‌ترین دغدغه مردم و مسئولان این بخش است.

مهم‌ترین دغدغه مردم آبپخش استقلال ادارات است
به گزارش خبرگزاری فارس از آبپخش، حجت‌الاسلام خداداد رضائی در جلسه تودیع و معارفه بخشداران جدید و قدیم آبپخش با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و هفته دولت اظهار داشت: پس از گذشت سالیان طولانی هنوز یاد و خاطره شهیدان رجایی در دل‌‌های مردم زنده است و مردم شیرینی خدمات ایشان را احساس می‌کنند و این به خاطر خدمات صادقانه و اخلاص این بزرگواران است.
وی با تقدیر از زحمات بخشدار سابق آبپخش گفت: در مدت 20 ماهه فعالیت آقای رستمی در بخش آبپخش شاهد فعالیت مستمر و بی‌وقفه ایشان برای حل مشکلات و مسائل مردم ولایتمدار خطه آبپخش بوده‌ایم.
امام جمعه آبپخش خاطرنشان کرد: با وجود تمامی مشکلات بخش تازه تاسیس آبپخش، رستمی کمر همت را برای کاهش و حل مشکلات این منطقه بسته بود.
رضائی ضمن تبریک به بخشدار جدید آبپخش اذعان داشت: از بخشدار جدید می‌خواهیم برای حل مشکلات و مسائل عدیده‌ای که برای مردم منطقه وجود دارد عزم خود را جرم کنند و با اراده آهنین به حل و پیگیری مسائل بپردازند.
این مسئول تصریح کرد: با عنایات دولت کریمه شاهد ارتقاء دهستان آبپخش به بخش بودیم و این بخش تازه‌ تاسیس که قریب به 2 سال از عمر آن میگذرد مشکلات فراوانی دارد که در زمان سرپرستی دهقائدی بر بخشداری آبپخش و دوره 20 ماهه خدمت جناب رستمی شاهد حل بخشی از مشکلات مردم منطقه بوده‌ایم.
رضائی یادآور شد: با وجود تلاش‌های فراوانی که برای استقرار ادارات و نمایندگیهای آنها در بخش آبپخش شده، تنها شاهد استقرار نمایندگی 2 اداره در بخش آبپخش بوده‌ایم و انتظار داریم با همکاری مسئولان شاهد پیشرفت و ارتقای اداری بخش آبپخش باشیم.
وی افزود: در حال حاضر استقرار و استقلال ادارات آبپخش مهم‌ترین دغدغه مردم و مسئولان این بخش است و از مدیران ارشد استان بوشهر و شهرستان دشتستان انتظار داریم همکاری مطلوبی در این عرصه داشته باشند.
رئیس شورای اسلامی آبپخش نیز گفت: خدمت در نظام جمهوری اسلامی عبادت است و در هر مسئولیتی که قرار داریم باید برای رضای خدا و به منظور حل مشکلات مردم گام برداریم.
مصطفی رضائی با تجلیل از خدمات صادقانه بخشدار سابق بیان داشت: کوروش رستمی با همه وجود برای اعتلای آبپخش گام برداشت و در مدت 20 ماه شاهد تلاش شبانه‌روزی و فداکاری ایشان بودیم.
وی اضافه کرد: امیدوار هستیم بخشدار جدید آبپخش نیز با شناخت دغدغه‌ها و مشکلات منطقه، گام بلندی در اعتلای همه‌جانبه آبپخش بردارد.
انتهای پیام/خ20     
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول