اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دشتستان خبر داد:

اجرای 13 میلیارد پروژه عام‌المنفعه در آبپخش

خبرگزاری فارس: فرماندار دشتستان از اجرای 13 میلیارد پروژه عام‌المنفعه در آبپخش خبر داد.

اجرای 13 میلیارد پروژه عام‌المنفعه در آبپخش
به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، غلامحسین خسروی در جمع مسئولان و اعضای شورای اداری شهرستان دشتستان در مراسم تودیع و معارفه بخشدار آبپخش با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر اظهار داشت: در سال جاری شاهد اجرای پروژه‌هایی با اعتبار بالغ بر یک میلیارد و 300 میلیون تومان در بخش آبپخش بوده‌ایم.
وی افزود: تمام تلاش و توان خود را به کار می‌گیریم تا با اعتبارات 43 میلیارد و 700 میلیون تومانی که در اختیار داریم پروژه‌هایی درخور شان و شایسته مردم را افتتاح و کلنگ‌زنی کنیم.
فرماندار دشتستان تصریح کرد: از استاندار محترم برای انتصاب بخشدار جدید آبپخش بدون هیچ وقفه‌ای که گامی در مسیر پیشرفت و توسعه هرچه‌بیشتر آبپخش دارد تقدیر و تشکر به عمل می‌آوریم.
خسروی با تشکر از خدمات بی‌شائبه بخشدار سابق آبپخش بیان داشت: رستمی در مدت تصدی بخشداری آبپخش به طور مستمر در جلسات حضور داشته و ضمن خیر مقدم به احمد خرم‌روز آرزوی توفیق و سربلندی هرچه بیشتر ایشان برای خدمتگزاری به مردم خطه ولایتمدار و انقلابی آبپخش را خواستاریم.
شهردار آبپخش نیز گفت: در دوران تصدی 6 ماهه بنده بر شهرداری آبپخش، بخشدار سابق تعاملی بسیار خوب با تمام ادارات و ارگان‌های سطح بخش برای پیشرفت و توسعه این بخش تازه‌ تاسیس داشت.
سید محمود موسوی ابراز داشت: کوروش رستمی(بخشدار سابق) در مدت مدیریت خود در امر تکریم ارباب رجوع به نحو احسن عمل کرد و پاسخگوی مردم بود و تلاش خود را برای رفع مشکلات مردم به کار می‌گرفته‌اند.
وی با خیر مقدم به بخشدار جدید آبپخش خاطرنشان ساخت: همانگونه که با رستمی همکاری داشته‌ایم با بخشدار جدید نیز همکاری خود را ادامه خواهیم داد و با تمام توان و امکانات ایشان را برای پیشرفت و توسعه بخش آبپخش یاری خواهیم کرد.
بخشدار سابق آبپخش نیز در این مراسم اظهار داشت: در نظام مقدس جمهوری اسلامی خدمت به مردم حلاوت و شیرینی خاصی در دل مسئولان می‌آفریند و در طول مدت 20 ماهه تصدی منصب بخشداری آبپخش تلاش خود را برای خدمتگزاری هر چه بیشتر به مردم خطه انقلابی آبپخش به کار گرفته‌ام.
کوروش رستمی عنوان داشت: استعفای بنده از سمت بخشداری آبپخش به دلیل مشکلات شخصی است و مدیران ارشد استان و شهرستان با موافقت با استعفا موهبتی عظیم به من عطا کرده‌اند.
وی ادامه داد: از مدیران و مسئولان ارشد شهرستان و استان و مردم ولایتمدار و انقلابی بخش آبپخش به خاطر اینکه در نیمه راه، کار‌ها را نیمه‌ کاره رها کرده‌ام پوزش می‌طلبم.
رستمی افزود: همیشه سرباز و خدمتگزار نظام مقدس جمهوری اسلامی و سرباز ولایت بوده و هستم و در هرجای دیگری تلاش خود را برای خدمت صادقانه به نظام خواهم کرد.
بخشدار جدید آبپخش نیز اذعان داشت: در مدت کوتاهی که مراحل پذیرش مسئولیت بخشداری آبپخش را گذرانده‌ام در ارتباط با مسائل و مشکلات موجود در منطقه آبپخش تحقیقاتی داشته‌ام و تمام تلاش خود را برای رفع آنها به کار خواهم گرفت.
احمد خرم‌ورز ادامه‌ داد: از مسئولان بخش آبپخش می‌خواهم همانند قبل با همدلی و یکدلی با ما برای توسعه و پیشرفت‌ آبپخش عزیز گام بردارند.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول