اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار مهریز:

پیست دوچرخه‌سواری به قهرمانان مهریزی هدیه شد

خبرگزاری فارس: فرماندار مهریز گفت: احداث پیست دوچرخه‌سواری در مهریز هدیه ویژه دولت به دوچرخه سواران قهرمان مهریزی است.

پیست دوچرخه‌سواری به قهرمانان مهریزی هدیه شد
به گزارش خبرگزاری فارس از مهریز، فرماندار مهریز عصر امروز در مراسم تجلیل از ابوالفضل زارع‌زاده، دارنده تنها مدال طلای مسابقات دوچرخه‌سواری کاپ آسیا در کشور تایلند، احداث پیست دوچرخه‌سواری در مهریز که از مصوبات سومین سفر هیئت دولت به استان یزد است را شایسته دوچرخه‌سواران مهریزی دانست و افزود: ساخت این پیست هدیه ویژه دولت دهم به تمام ورزشکاران شهرستان و استان است.
مهدی کیانی‌مقدم، کسب تنها مدال طلای تیم ملی دوچرخه‌سواری ایران در مسابقات کاپ آسیایی که در کشور تایلند برگزار شد را به ابوالفضل زارع‌زاده و جامعه ورزشی شهرستان مهریز تبریک گفت و آن را یک افتخار بزرگ و برگ زرینی در تاریخ ورزش این شهرستان برشمرد.
وی از زمینه‌سازان کسب این افتخار به ویژه رمضانی، مدیرعامل تیم دوچرخه‌سواری کاشی پرسپولیس که زحمت پشتیبانی ورزش دوچرخه‌سواری این شهرستان را بر عهده دارد، قدردانی کرد.
کیانی‌مقدم افزود: تجلیل و تکریم ورزشکاران افتخارآفرین در عرصه‌های ملی و بین‌المللی یک وظیفه است و نقشی موثر در تشویق ورزشکاران و ارتقای رشته‌های مختلف ورزشی دارد.
فرماندار مهریز با توجه به نقش محوری ورزش در سالم‌سازی محیط جامعه و توجه به جوانان افزود: ما وظیفه داریم ورزش را در همه شئون زندگی ساری و جاری کنیم.
وی با اشاره به اهمیت ورزش از نظر اسلام، سلامت تن بعد از ایمان را مهم‌ترین موهبت و نعمت الهی دانست و گفت: رفتار و کردار ورزشکار می‌تواند در تمام عرصه‌ها مبلغ دین اسلام و شاهد گویای یک مکتب انسان‌ساز باشد.
مدیرعامل باشگاه دوچرخه‌سواری کاشی پرسپولیس مهریز نیز در این مراسم از استمرار حمایت‌های خود از دوچرخه‌سواران مهریزی خبر داد و اظهار امیدواری کرد: با حمایت‌های دیگر مسئولان و پتانسیل‌های موجود در شهرستان، شاهد افتخارات ارزشمند دیگری برای مهریز باشیم.
برادران سیدرضایی نیز در این مراسم، ابوالفضل زارع‌زاده را اعبجوبه‌ای در ورزش دوچرخه‌سواری مهریز خواندند و از زحمات فرماندار، رئیس اداره جوانان و ورزش همچنین مدیرعامل باشگاه کاشی پرسپولیس قدردانی کردند.
ابوالفضل زارع‌زاده، تنها دارنده مدال طلای مسابقات آسیایی نیز در این مراسم از فرماندار، رئیس اداره ورزش و امور جوانان مهریز، رئیس هیئت دوچرخه‌سواری مهریزو برادران سیدرضایی همچنین مدیرعامل تیم دوچرخه‌سواری کاشی پرسپولیس مهریز قدردانی کرد و خواستار استمرار حمایت‌ها از سوی مسئولان شهرستان برای پیشرفت ورزش دوچرخه‌سواری در سطح آسیا شد.
رئیس هیئت دوچرخه سواری مهریز نیز در این زمینه اظهار داشت: ابوالفضل زارع‌زاده از دوران ابتدایی در مسابقات آموزشگاه‌های استان و کشور درخشش خوبی داشت و در نخستین سال حضور در مسابقات آموزشگاه‌های ابتدایی کشور مدال طلا گرفت.
محمد لجه خاطرنشان کرد: وی همچنین در مقطع راهنمایی چند مدال طلای دیگر کسب کرد.
وی ادامه داد: این ورزشکار افتخارآفرین، ورزش را از پایه دوچرخه‌سواری آغاز کرد و اکنون در سطح جوانان حرف اول را در ایران می‌زند و سال آینده نیز می‌تواند در مسابقات جوانان آسیا شرکت کند.
لجه از فرهنگ‌سازی صحیح ورزش دوچرخه‌سواری در میان تمام اقشار جامعه ابراز خرسندی کرد.
وی خواستار تسریع در احداث پیست دوچرخه‌سواری شد و گفت: دوچرخه‌سواران مهریزی با کمترین امکانات موجود خوشرنگ‌ترین مدال‌های آسیایی را کسب کردند و به طور قطع با احداث پیست دوچرخه‌سواری، زمینه‌های پیشرفت هر چه بیشتر ورزش دوچرخه‌سواری در این شهرستان فراهم خواهد شد.
رئیس اداره ورزش و امور جوانان مهریز و دبیر هیئت دوچرخه‌سواری استان یزد نیز در این مراسم با اشاره به پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های موجود در ورزش دوچرخه‌سواری مهریز اظهار داشت: دوچرخه‌سواران مهریزی با کمترین امکانات موجود به بهترین مقام‌های آسیا دست می‌یابند.
داود فتح‌آبادی با اشاره به اختصاص یک میلیارد تومان اعتبار از سفر سوم هیئت دولت به استان یزد برای احداث پیست دوچرخه‌سواری خاطرنشان کرد: با اعتبار خوبی که برای احداث کمپ دوچرخه‌سواری در مهریز در نظر گرفته شده، در آینده‌ای نزدیک شاهد آغاز عملیات احداث آن خواهیم بود.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول