اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت اسکیت استان مرکزی:

اراک نیازمند زمین اسکیت استاندارد است

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت اسکیت استان مرکزی خواستار تعمیر و راه‌اندازی هرچه سریع‌تر زمین اسکیت مجموعه ورزشی امام خمینی(ره) اراک شد.

اراک نیازمند زمین اسکیت استاندارد است
محسن محمودی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: زمین اسکیت این مجموعه به عنوان یک پروژه ملی توسط شرکت توسعه  و تجهیز اماکن ورزشی احداث و در دو سال گذشته به بهره‌برداری رسید، اما متاسفانه به دلیل مناسب نبودن این زمین برای تمرین تا کنون هیچ استفاده‌ای از آن به عمل نیامده است وی با اشاره به هموار نبودن زمین این مجموعه برای تمرین تصریح کرد: زمین احداث شده برای اسکیت در این مجموعه از استاندارد لازم برخوردار نیست که شرکت توسعه و تجهیز باید هرچه سریع‌تر نسبت به استانداردسازی این زمین اقدام کند.
رئیس هیئت اسکیت استان مرکزی خاطر نشان ساخت: به منظور احداث زمین اسکیت
مجموعه امام خمینی(ره) اراک بیش از 800 میلیون تومان اعتبار هزینه شده، اما با گذشت دو سال از تحویل این زمین تاکنون هیچ استفاده‌ای از آن به عمل نیامده است.
محمودی ادامه داد: برای استانداردسازی این زمین بین 50 تا 100 میلیون تومان اعتبار نیاز است.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به راه‌اندازی رشته اسکیت در سال جاری در دو شهر محلات و دلیجان اظهار داشت: در حال حاضر این رشته در بخش پسران در شهرهای اراک، خمین، ساوه و دلیجان و در بخش دختران در شهرهای اراک، آشتیان، ساوه، کمیجان، خمین، شازند، فراهان راه‌اندازی شده است و رایزنی به منظور فعال‌سازی این رشته در تمام شهرها در دست اقدام است.
رئیس هیئت اسکیت استان مرکزی در ادامه از برگزاری مسابقات اسکیت ویژه دفاع مقدس خبر داد و ابراز داشت: این مسابقات اول مهر ماه و به صورت آزاد برگزار خواهد شد.
محمودی گفت: تیم نونهالان و نوجوانان استان مرکزی در مسابقات کشور که اخیرا در تهران برگزار شد موفق به کسب رتبه نهم کشوری شد.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول