اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت اسکیت چهارمحال و بختیاری:

اسکیت پرشیا قهرمان مسابقات سرعت کشور شد

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت اسکیت چهارمحال و بختیاری گفت: تیم اسکیت پرشیا نقش جهان بروجن که به عنوان نماینده این استان در مسابقات قهرمانی کشور در رشته سرعت حضور یافته بود، به عنوان قهرمانی این مسابقات دست یافت.

اسکیت پرشیا قهرمان مسابقات سرعت کشور شد
حیدر علی‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد اظهار داشت: در رقابت‌های اسکیت سرعت که با عنوان جام رمضان در دو رده سنی نونهالان و نوجوانان در استان هرمزگان برگزار شد، نماینده این استان توانست با کسب شش مقام انفرادی، عنوان نخست تیمی را از آن خود کند.
وی افزود: در ماده 3 هزار متر امدادی امیر بهزادی و محمدرضا نیکراه هر دو به نشان طلا دست یافتند، امیر بهزادی مدال‌آورترین ورزشکار تیم پرشیا نقش جهان در 3 هزار متر حذفی حایز رتبه دوم شد و در ماده 500 متر نیز به مدال برنز رسید.
علی‌پور ادامه داد: امید اسکندرپور هم در مواد 500 و 300 متر مقام‌های سوم و چهارم را از آن خود کرد.
رئیس هیئت اسکیت چهارمحال و بختیاری همچنین با اشاره به مسابقات لیگ دسته یک اسکیت سرعت کشور، گفت: ورزشکاران اسکیت‌باز این استان در گروه سنی جوانان و بزرگسالان که چندی پیش در شهر کرمانشاه برگزار شد باشگاه پرشیا نقش جهان بروجن به عنوان اولی دست پیدا کرد.
وی عملکرد نماینده استان را در این دوره از رقابت‌های قهرمانی کشور مطلوب ارزیابی کرد و گفت: نماینده استان از چند ماه پیش تمرینات منظمی را برای حضوری پرقدرت در این رقابت ها انجام داده بود و توانست به مقام اول تیمی در این دوره از رقابت‌ها دست پیدا کند.
علی‌پور تصریح کرد: ورزش اسکیت در بین جوانان استان چهارمحال و بختیاری علاقه‌مندان بسیاری دارد که در صورت توجه کافی به این رشته در آینده نزدیک شاهد رشد و پیشرفت این رشته ورزشی در استان چهارمحال و بختیاری خواهیم بود.
وی در ادامه تعداد هیئت‌های فعال این استان را 10 هیئت اعلام کرد و گفت: در حال حاضر افزون بر 826 ورزشکار اسکیت باز سازمان یافته در سه پیست اسکی این استان مشغول به فعالیت هستند.
علی‌پور با اشاره به مهم‌ترین اقدامات هیئت اسکیت این استان در زمینه ارتقای سطح ورزش این استان، گفت: برگزاری کلاس‌های طرح اوقات فراغت تابستان در تمامی شهرستان‎ها و بخش‎ها در دو رشته اسکیت نمایشی و اسکیت سرعت در دو بخش آقایان و بانوان در تمامی رده‌های سنی، تداوم برگزاری کلاس‌های آموزشی اسکیت در فصل‌های پاییز از مهم‌ترین این اقدامات محسوب میشود.
رقابت‌های اسکیت سرعت تحت عنوان جام رمضان در دو رده سنی نونهالان و نوجوانان در استان هرمزگان برگزار شد.
انتهای پیام‌/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول