اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با انتخاب سرمربی تیم ملی اسکیت هاکی؛

10 بازیکن اسکیت هاکی ورامین ملی‌پوش شدند

خبرگزاری فارس: سهم ورامین در تیم ملی اسکیت هاکی بانوان کشور 10 بازیکن شد.

10 بازیکن اسکیت هاکی ورامین ملی‌پوش شدند
یه گزارش خبرگزاری فارس از جنوب اتان تهران، از سوی سرمربی تیم ملی اسکیت هاکی بانوان، نام بازیکنان اسکیت هاکی اداره ورزش و جوانان ورامین که تاکنون به افتخارات زیادی در رده باشگاهی دست یافتند در فهرست نهایی جای گرفت.
قهرمانی لیگ برتر کشور در سال 88 و کسب عنوان سوم در مسابقات قهرمانی کشور در سال گذشته از مهم‌ترین عناوینی است که در کارنامه ورزشی هیئت اسکیت هاکی ورامین به ثبت رسیده است.
در این فهرست 35 نفره نام‌هایی همچون آذین کمالی روستا، نرگس مطهری اصل، فاطمه اسماعیل تاجیک، سارا فرشتیان، فاطمه شاهسون، صدف منصوری، گیلدا خلج، میترا بلوچی، افسانه اردستانی و آذین قارونی از ورامین دیده می‌شود.
تیم هیئت اسکیت هاکی ورامین قرار است به نمایندگی از کشورمان در رقابت‌های باشگاه‌های جهان برای کسب افتخاری بزرگ در مقابل حریفان خود صف‌آرایی کند.
این در حالیست که تاکنون هیچ تیمی از ورامین در مسابقات جهانی حاضر نشده است و نماینده ورامین در صورت حمایت از سوی مسئولان شهری و کشوری یا در اختیار گرفتن حامی مالی می‌تواند پرچم جمهوری اسلامی را در آذرماه سال جاری در کشور هنگ‌کنگ به اهتزاز درآورد.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول