اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت اسکیت استان اصفهان خبر داد:

تنها سالن اسکیت سرپوشیده کشور در اصفهان است

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت اسکیت استان اصفهان گفت: تنها سالن اسکیت سرپوشیده کشور که در 13 سال گذشته ساخته شده است در اصفهان قرار دارد.

تنها سالن اسکیت سرپوشیده کشور در اصفهان است
علیرضا شجاعی ذوالقدر امروز در گفت‌‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: تنها سالن سرپوشیده اسکیت کشور با 6 هزار متر مربع وسعت در گذشته برای رشته دوومیدانی ساخته شده که پس از مدتی و بدون استفاده ورزشی، این سالن به حال خود رها شده است.
وی با بیان اینکه سالن سرپوشیده دوومیدانی تبدیل به یک انبار شده بود، تصریح کرد: با موافقت مدیر‌کل وقت تربیت‌بدنی استان اصفهان این سالن پس از بازسازی و بهینه‌سازی، به عنوان محلی برای آموزش و قهرمان‌پروری رشته اسکیت در اختیار هیئت اسکیت استان اصفهان قرار گرفت.
رئیس هیئت اسکیت استان اصفهان با اشاره به رشید خدا بخش، مدیرکل تربیت‌بدنی فعلی استان اصفهان تاکید کرد: ایشان نیز پس از قبول مسئولیت در این سمت، موافقت خود را مبنی بر ادامه فعالیت هیئت اسکیت در این سال ورزشی سرپوشیده اعلام کردند که جا دارد از مدیر کل تربیت بدنی استان اصفهان تشکر کنم.
وی در مورد رقابت‌های حال حاضر اسکیت استان اصفهان اظهار داشت: مسابقات جام بزرگ رمضان در دو بخش آقایان و بانوان در همه سنین برگزار شد.
شجاعی ادامه داد: سه نفر از ورزشکاران مرد اسکیت باز استان اصفهان که یکی از آنها در رده سنی جوانان و دو نفر دیگر در رده سنی بزرگسالان هستند با موفقیت توانستند به عضویت تیم ملی در آمده و در تاریخ دوم شهریور ماه سال جاری نیز برای شرکت در رقابت‌های اسکیت جهانی کره به این کشور اعزام می‌شوند.
وی همچنین افزود: از هیئت اسکیت استان اصفهان یک نفر بانوی ورزشکار نیز در اردوی تیم ملی قرار دارد که در صورت مهیا بودن شرایط، این بانوی اسکیت باز به رقابت‌های کره اعزام می‌شود.
رئیس هیئت اسکیت استان اصفهان با اشاره به برگزاری رقابت‌های اسکیت هاکی در تاریخ 11 تا 16 شهریور ماه تاکید کرد: این مسابقات در تهران برگزار می‌شود.
وی ادامه داد: برگزاری رقابت‌های جهانی اسکیت هاکی در مجموعه ورزشی انقلاب انجام می‌شود.
شجای با بیان اینکه در رقابت‌های اسکیت هاکی تیم مهر آریای خمینی شهر از استان اصفهان به عنوان نماینده جمهوری اسلامی ایران شرکت می‌کند، اظهار داشت: بخش خصوصی حامی تیم اسکیت مهر گستر خمینی شهر استان اصفهان است.
انتهای پیام/ل20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول