اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت اسکیت ساری خبر داد:

راهیابی اسکیت‌بازان ساروی به فینال قهرمانی کشور

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت اسکیت ساری از راهیابی این تیم به فینال رقابت‌های اسکیت دختران کشور خبر داد.

راهیابی اسکیت‌بازان ساروی به فینال قهرمانی کشور
مهدی امیرفخریان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری گفت: تیم اسکیت دختران ساری که در دوره مقدماتی با برتری مقابل تمامی حریفان به فینال رسید در این مرحله به  مصاف حریفان می‌رود.
وی خاطرنشان کرد: در دوره مقدماتی 24 تیم به صورت دوره‌ای با هم مسابقه دادند که در پایان 10 تیم موفق شدند به مرحله سوم و فینال این رقابت‌ها راه یابند.
رئیس هیئت اسکیت ساری درباره فینال این مسابقه گفت: این مسابقات از سه شنبه 21 تا 25 شهریور به میزبانی تهران در مجموعه ورزشی آزادی برگزار می‌شود.
امیرفخریان تصریح کرد: در فینال اسکیت دختران قهرمانی کشور زهرا کلانتری، سما قاسم‌زاده، مهان خوش‌تراش، مهری اسماعیل‌پور، شمین رزاقی، نگار فلاح، پانیز براری، نیکو نیک‌بخش و آناهیتا نجفی در ترکیب تیم ساری حضور دارند.
وی گفت: در این مسابقه سوگند ذبیحی به عنوان مربی و زهرا حاجی‌نژاد نیز به عنوان سرپرست تیم اسکیت دختران ساری را همراهی می‌کنند.  
رئیس هیئت اسکیت ساری افزود: با توجه به تمرینات خوب ورزشکاران ساروی این تیم یکی از مدعیان اصلی برای قهرمانی حضور می‌یابد.
این مسئول از حضور بیش از یک‌ هزار و 500 ورزشکار سازمان یافته در رشته اسکیت در شهرستان ساری خبر داد و ابراز داشت: در مدت ریاست در ساری این هیئت در چند ساله گذشته به عنوان هیئت برتر و نمونه اداره ورزش و جوانان این شهرستان انتخاب شد.
رئیس هیئت اسکیت ساری از میزبانی همایش بزرگ استان‌های شمالی کشور خبر داد و گفت: همایش بزرگ اسکیت‌بازان مردان و زنان شمال کشور که شامل استان‌های گیلان، گلستان و مازندران است، مهر ماه به میزبانی ساری در سالن ورزشی تختی برگزار می‌شود.
امیرفخریان مهم‌ترین مشکل حال حاضر ورزشکاران این رشته ورزشی در شهرستان ساری را نداشتن پیست استاندارد حرفه‌ای برای میزبانی مسابقات لیگ باشگاهی خبر داد و افزود: به خاطر نداشتن پیست بین‌المللی باشگاه‌های ما نمی‌توانند میزبان لیگ کشوری باشند و همین مسئله برای ورزشکاران شهر ما مشکل‌ساز شده است.
وی در ادامه از فعالیت باشگاه‌های تیرگری، الهیه، آفتاب، حامیان ورزش، تختی و سید رسول در ساری اشاره و خاطرنشان کرد: هیئت اسکیت ساری با تلاش مربیان فعال در این شهرستان مقام‌های مختلف کشوری و استانی کسب کرد و از این حیث نسبت به هیئت‌های دیگر برتری کامل دارد.
امیرفخریان اذعان داشت: سهند رئیسی قهرمان جوانان کشور، نگار فلاح دارنده مدال برنز جهان، شمین رزاقی دارنده مدال برنز سرعت کشور، مهان خوش‌تراش قهرمان سرعت کشور از ملی‌پوشان حال حاضر ساروی در اردوی‌های مختلف تیم ملی مردان و زنان اسکیت هستند.
انتهای پیام/ن20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول